انتصابات ستادی شرکت پشتیبانی امور دام کشور
                 انتصابات ستادی شرکت پشتیبانی امور دام کشور

[ad_1]  به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور،روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۱  با حضور کلیه مدیران ستادی، اعضای هیئت مدیره در محل سالن جلسات  شرکت،آیین تکریم معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت ، منابع و  مدیر کل امور اداری سابق شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد و محسن سلامی مدیرعامل و عضو هیئت […]

[ad_1]

 به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور،روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۱  با حضور کلیه مدیران ستادی، اعضای هیئت مدیره در محل سالن جلسات  شرکت،آیین تکریم معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت ، منابع و  مدیر کل امور اداری سابق شرکت پشتیبانی امور دام کشور برگزار شد و محسن سلامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره طی احکامی سرپرستان  جدید اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و دفتر برنامه ریزی،بودجه و نوسازی را معرفی و منصوب کرد.

 محسن سلامی در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از زحمات صادقانه و  تعصب و  ارق ملی محمد مهدی صادقی و اسد پاریاد  در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران  برای ایشان و منصوبین جدید شرکت از خداوند منان، آرزوی موفقیت ، سعادت و حسن عاقبت  نمود.

در ادامه جلسه جعفر آهنگری، عضو هیئت مدیره نیز با آرزوی توفیق برای  کلیه همکاران تودیع ومعارفه شده ، تداوم همدلی همکاران را یکی از معیارهای اصلی رشد در شرکتها و مجموعه ها دانست .

در پایان مراسم احکام صادره به علی تردست و قدرت اله باقری  سرپرستان جدید  اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی و سرپرست دفتر برنامه ریزی ، بودجه و نوسازی تقدیم گردید.

در بخشی از این احکام آمده است : اجرای دقیق، سریع و سالم وظایف ، تکالیف محوله ، نظارت بر حسن اجرای عملیات شرکت و انجام سایر امور ارجاعی از اهم انتظارات می باشد.

نوشته                  انتصابات ستادی شرکت پشتیبانی امور دام کشور اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.

[ad_2]