ذوالمجیدیان: پیشکسوتان تراکتور خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند/ دنبال ایجاد وحدت و یکپارچه هستیم
ذوالمجیدیان: پیشکسوتان تراکتور خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند/ دنبال ایجاد وحدت و یکپارچه هستیم

بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: من به عنوان فردی که سال‌ها برای تیم تراکتور زحمت کشیدم‌، اجازه اهانت به پیشکسوتان تراکتور را نخواهم داد. علی‌اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: هر باشگاهی پیشکسوتانی دارد که در سال‌های قبل به خاطر تیم و شادی دل هواداران تلاش کرده و امروزه با […]



بازیکن سابق تیم تراکتور گفت: من به عنوان فردی که سال‌ها برای تیم تراکتور زحمت کشیدم‌، اجازه اهانت به پیشکسوتان تراکتور را نخواهم داد.

علی‌اکبر ذوالمجیدیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: هر باشگاهی پیشکسوتانی دارد که در سال‌های قبل به خاطر تیم و شادی دل هواداران تلاش کرده و امروزه با نام پیشکسوت بیرون گود نشستند‌ و در مواقع ضروری دلسوز و پشتیبان تیم خود هستند.

بازیکن تیم تراکتور در دهه ۷۰ افزود: پیشکسوتان تراکتور خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند، چون سال‌ها به عشق این پیراهن عرق ریختند و از پول‌های کلان گذشتند تا وفاداری خود را نسبت به تیم ادا کنند که نمونه بارز آن جواد شالچی، مرحوم حسن‌دخت ‌و خیلی‌های دیگر بودند که با وجود پیشنهاد‌های خوب مالی، باز هم نخواستند پیراهن خود را عوض کنند و به عشق تیم خود وفادار ماندند.

وی گفت: ولی در این وانفسا بودند پیشکسوتانی که مدعی سابقه بازی دارند و در قبال بازی کردن پول گرفته ‌که البته نوش جانشان، حقش‌شان بوده و اصلا در‌این مورد به کسی خرده نمی‌گیرم. اما دیشب آقای مرتضی اسدی بازیکن سابق تیم در لایوی که در اینستاگرام با حرف‌های خام و نقل و قول از گوشه کنار و پیج‌های حاشیه‌ساز و عنوان کردن آن به عنوان یک فوتبالیست و به اصطلاح پیشکسوت، دل پیشکسوتان و خاک خورده های تیم تراکتور را به درد آورد.


ذوالمجیدیان بین سیروس دین محمدی و کریم باقری در تیم تراکتور /سال ۱۳۷۱

بازیکن سابق تراکتور گفت:‌ آقای اسدی، کسی که خود را پیشکسوت تیم می‌داند لزومی ندارد با حرف‌های جنجالی ونقل و قول‌های بدون سند و مدرک، هوادار تیم را تحریک نماید. البته گناه این کار بیشتر متوجه ‌بومی‌های خود تبریز است  که در مراسم تجلیلی از ایشان با تابلو فرش اهدا کردند و هیچ ارزشی طی این سال‌ها به خودی‌ها ندادند، هدف از این مطالب خدای نکرده باز خواست از شخصی یا فلان مسئول وقت را نیست، من به عنوان پیشکسوتی که سال‌های سال برای این تیم زحمت کشیده‌ام به مرتضی اسدی و امثال او چنین اجازه‌ای را نخواهم داد بخاطر منافع شخصی به مسئول یا پیشکسوت تیم تراکتور اهانت کند.

وی بیان داشت: ما دنبال ایجاد وحدت و یکپارچه  در تراکتور هستیم،  امید هست، همه عزیزان بدون غرض و‌ منافع شخصی خود در تیم، به یک اجماع و نکته مشترکی در پیشرفت تراکتور، و همسو با هواداران دست در دست هم کنار تیم، مالک و مدیریت داده و از این اتحاد به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و باعث سر بلندی تراکتور و بازگشت غرور و شخصیت خرد شده طی این چند سال گذشته باشیم.

پیشکسوت باشگاه تراکتور تاکید کرد: در آخر به دوستان و هواداران عزیز تیم اعلام می‌دارم فریب افراد مغرض را نخورید که باعث به حاشیه رفتن تیم می‌شوند و بدون شک هر وقت این هواداران پشت تیم بودند با هر مربی بهترین نتیجه را گرفتند و مستحق لقب پرشور‌ها بوده و به امید خدا دوباره همین پرشورها‌ با این تیم از فرش به عرش خواهند رسید.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷