آغاز اجرای طرح "استقبال از بهار" در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲
آغاز اجرای طرح "استقبال از بهار" در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

[ad_1] آغاز اجرای طرح “استقبال از بهار” در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ شهردار منطقه ۲ از آغاز اجرای “طرح استقبال از بهار” در قالب برنامه پاکسازی معابر در سطح حوزه این منطقه خبر داد. به گزارش عصر دهیار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: “طرح استقبال از بهار” در یک قالب یک […]

[ad_1]


آغاز اجرای طرح “استقبال از بهار” در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲

شهردار منطقه ۲ از آغاز اجرای “طرح استقبال از بهار” در قالب برنامه پاکسازی معابر در سطح حوزه این منطقه خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: “طرح استقبال از بهار” در یک قالب یک برنامه مدون و منسجم با انجام پاکسازی معابر و با ارائه خدمات مضاعف شهری از اول اسفندماه آغاز شده و تا واپسین روزهای اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و تلطیف روحیه آنان در آستانه آغاز سال جدید، طرح استقبال از بهار با انجام گلکاری میادین و رفوژ وسط مسیرها، لایروبی آبروها و جوی ها، بهسازی و ترمیم پیاده روها و نیمکت ها، رسیدگی به دریچه ها و پل ها، شستشوی مبلمان شهری و ایستگاه ها و… به انجام می رسد.

علی‌پور، با عنوان اینکه امحای آگهی های تاریخ گذشته و پاکسازی قطعات خالی هم در این برنامه گنجانده شده است گفت: بهبود وضعیت عبور و مرور از مسیرهای سطح حوزه منطقه ۲ با انجام لکه گیری آسفالت معابر هم در برنامه استقبال از بهار اجرائی می شود.  

به گفته شهردار منطقه ۲ اولین آیتم اجرای طرح استقبال از بهار از مسیرهای اصلی این منطقه همچون خیابان امام و بلوار دکترحسابی، بلوار آزادی و مسیر اصلی زعفرانیه آغاز شده است.  

[ad_2]