«قربان بردیف»  مسئول فنی تیم تراکتور معرفی شد
«قربان بردیف»  مسئول فنی تیم تراکتور معرفی شد

تمامی مسئولیت‌های فنی باشگاه تراکتور به «قربان بردیف» سپرده شد.

به گزاراش عصر دهیار، باشگاه تراکتور با صدور اطلاعیه ای سرمربی جدید این تیم را معرفی کرد:

بعد از اتمام لیگ بیست و یکم که نتایج آن زیبنده اسم بزرگ تراکتور و شخصیت والای هواداران پرشورش نبود، باشگاه تراکتور تبریز در راستای ساختن یک مجموعه قدرتمند که از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری پاسخگوی توقعات و خواسته های هواداران پرشور خود باشد، شروع به تحقیق و مطالعه پیرامون جذب یک سرمربی صاحب سبک و مولف کرد که بتواند علاوه بر اداره فنی مجموعه تیم، در مسیر پیشرفت حرفه‌ای و استاندارد سازی باشگاه به تراکتور کمک کند و ضمن راه اندازی آکادمی تراکتور، زیرساخت حرفه‌ای باشگاه را در یک بستر مناسب ایجاد کند.

در همین راستا قربان بردیف سرمربی نامدار فوتبال روسیه که سابقه درخشانی در فوتبال اروپا دارد به همکاری دعوت شد و امروز خوشحالیم با افتخار به هواداران تراکتور اعلام کنیم باشگاه با قربان بردیف به توافق رسیده که به عنوان مسئول و‌مدیر فنی با تراکتور همکاری داشته باشد و علاوه بر آماده سازی تیم بزرگسالان تراکتور برای حضور در دوره بیست و دوم لیگ برتر، روی تمامی فعالیت های فوتبالی تراکتور از سطح آکادمی، فوتبال پایه و فراهم سازی زیرساخت حرفه‌ای باشگاه نظارت داشته باشد تا در یک پروسه ۳ تا ۵ ساله، با حمایت هواداران فهیم تراکتور، این باشگاه به قدرت بلامنازع فوتبال آسیا تبدیل شود.

قربان بردیف با تجربه موفقیت آمیز در باشگاههای رستوف و روبین کازان روسیه و باشگاه‌های موفق دیگر در سایر کشورهای استقلال یافته از شوروی سابق، به تبریز می آید تا همه دست در دست هم، برای فوتبال تراکتور یک ساختار حرفه‌ای بسازیم.

در این راه روی تخصص و تعهد قربان بردیف و همکاری تمامی ارکان باشگاه و مهم تر از همه صبوری، همراهی و حمایت هواداران پرشور تراکتور حساب باز کرده ایم. آینده از آن کسانی است که با ایمان و اعتقاد قلبی با تمام توان برای رسیدن به موفقیت تلاش کنند. راه جدید تراکتور تا رسیدن به قله فوتبال آسیا آغاز شده است.

مرحله جدید تمرینات تراکتور از ۱۵ تیر زیرنظر قربان بردیف و همکاران ایشان آغاز می شود. ۱۵ تیر یک روز باشکوه و ماندگار در تاریخ پرافتخار تراکتور خواهد شد؛ روز آغاز حرکت نوین تراکتور به سوی موفقیت ماندگار…

انتهای پیام/