آری‌آ باشگاهی با برنامه و هدف
آری‌آ باشگاهی با برنامه و هدف

باشگاه شایلین ورزش آذر در سال ۲۰۲۰ و در روستای قره بابا فعالیت رسمی خود آغاز کرد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی شایلین ورزش آذر(با نام آری آ که به معنای بله به اول بودن است)در سال ۲۰۲۰ و در روستای قره‌بابا ‌فعالیت رسمی خود را از سالن این روستا […]



باشگاه شایلین ورزش آذر در سال ۲۰۲۰ و در روستای قره بابا فعالیت رسمی خود آغاز کرد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی شایلین ورزش آذر(با نام آری آ که به معنای بله به اول بودن است)در سال ۲۰۲۰ و در روستای قره‌بابا ‌فعالیت رسمی خود را از سالن این روستا شروع کرد.

این باشگاه در ابتدا از بازیکنان، کادر فنی و امکانات روستا استفاده می‌کرد، اما به دلیل اهداف بزرگ و متفاوت این باشگاه خیلی زود راهی شهرستان بستان‌آباد شد. کم‌کم باشگاه شایلین ورزش آذر به امکانات روز تجهیز شده و کادر فنی و بازیکنانی از این شهرستان گرد هم آمدند و زمین چمن اختصاصی شهریار در دسترس قرار گرفت.

بعد از اخذ مجوز شرکت سهامی خاص ورزشی، چمن مصنوعی برای تمرینات و مسابقات از اداره ورزش و جوانان تحویل این باشگاه گردید. در این راستا خدمات باشگاه برای بازیکنان روز به روز بیشتر و متنوع‌تر  شده و رسانه‌های باشگاه هم بعد از دریافت مجوز شروع به کار کردند.

لوگو‌، چارت سازمانی، ست اداری باشگاه بعد از عقد قرارداد با طراحان گرافیست رونمایی شدند و بازیکنان از تمامی نقاط شهرستان در باشگاه و به واسطه اقدامات بالایی هم عضویت یافتند. فلسفه این باشگاه به صورت جامع و کامل مبتنی بر حرکت و‌ تلاش از راه مطالعه است و گام بعدی تاسیس کتابخانه باشگاه بود.

‌آکادمی‌ فوتبال و فوتسال در همه رده‌ها تشکیل گردیده و دفتر باشگاه همه روزه کار ثبت نام‌ها و ورود و خروج‌ها را برنامه‌ریزی کرد. در ادامه دوره‌های مربیگری و‌ مدیریتی برنامه‌ریزی و مجوزهای مربوطه مربیگری و مدیریتی دریافت گردید. همچنین حامی مالی برای هر رده سنی جذب و کیت‌های تمرینی و مسابقات رونمایی و رفت و‌آمد‌ها ساماندهی شد.

حساب بانکی باشگاه، بیمه‌های ورزشی، صندوق حمایت از ورزشکاران در شرایط بحرانی، اخذ کمیسسون ماده ۵ باشگاه داری، تاسیس دفتر و مصاحبه با خبرگزاری‌ها و حضور در کلاس‌های دانش‌افزایی در لول جهانی همگی اقدامات اولیه‌ای هستند که در باشگاه در دسترس و اجرایی شده‌اند و هم اکنون در سطح استان بدون شک در زمره بهترین و با کیفیت‌ترین‌ها حضور دارند.

موسس باشگاه امیرمحمد پاسدار در سن ۲۵ سالگی این باشگاه را استارت زد که هم اکنون به عنوان اولین و تنها باشگاه رسمی فوتبال و فوتسال زیر نظر شرکت سهامی خاص و با کامل‌ترین امکانات و تجهیزات و در سطح شهرستان بستا آباد و استان فعالیت دارد.

در این باشگاه مکتوب بودن ملاک گفته‌هاست، آکادمی و آموزش اولویت است و این باشگاه به باشگاه با برنامه مشهور است که فرآیند آن نیز از طریق دریافت نظرات از همه اعضای بنا شده است.آری آ توسط هوادار و طرفدار اداره و مدیریت می‌شود. ورزش، فرهنگ و اقتصاد در اینجا همزمان‌ و جدایی ناپذیراست درست مانند مدیریت، کادر فنی و بازیکنانش.

در باشگاه آری آ اتحاد خانواده هر روز و برای همه تعریف می شود.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷