۶۶ باب مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در آذربایجان‌شرقی
۶۶ باب مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در آذربایجان‌شرقی

[ad_1] مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تعداد مدارس کانکسی استان با جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۱۰ نفر را ۶۶ باب عنوان کرد. به گزارش عصردهیار،از تبریز،  مسعود سعادتی، امروز چهاردهم بهمن ماه در حاشیه افتتاح مدرسه نبی صوفی در شهرستان چاراویماق، تعداد مدارس کانکسی استان با جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۱۰ نفر را ۶۶ باب […]

[ad_1]


مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تعداد مدارس کانکسی استان با جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۱۰ نفر را ۶۶ باب عنوان کرد.

به گزارش عصردهیار،از تبریز،  مسعود سعادتی، امروز چهاردهم بهمن ماه در حاشیه افتتاح مدرسه نبی صوفی در شهرستان چاراویماق، تعداد مدارس کانکسی استان با جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۱۰ نفر را ۶۶ باب عنوان کرد.

وی با اشاره به همت جدی دولت سیزدهم در جمع‌آوری مدارس کانکسی در سطح کشور، بیان کرد: با همت دولت سیزدهم کانکس‌ها در آذربایجان شرقی در حال جمع آوری هستند و مدرسه نبی صوفی منطقه چاراویماق نیز، یکی از مدارس کانکسی ساماندهی شده است که امروز، چهاردهم بهمن ماه به برکت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر در دو کلاس و زیربنای ۷۸ متری به بهره‌برداری رسید‌.

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ۲۲ باب از مدارس کانکسی با جمعیت بالای ۱۰ دانش آموز استان در منطقه چاراویماق بود که همه آن‌ها به ساماندهی رسیده و در بسیاری موارد دانش‌آموزان عزیز این منطقه در حال بهره برداری از آن‌ها هستند. 

پایان پیام/


نوشته ۶۶ باب مدرسه کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در آذربایجان‌شرقی اولین بار در پایگاه خبری قلم پرس پدیدار شد.

[ad_2]