۲۲ بهمن روز نمایش قدرت ایرانیان است
۲۲ بهمن روز نمایش قدرت ایرانیان است

[ad_1] امام جمعه مراغه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است. به گزارش عصر دهیار،از  مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم ایران […]

[ad_1]


امام جمعه مراغه با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

به گزارش عصر دهیار،از  مراغه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی امام جمعه مراغه امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی افزود: برعکس نقشه‌های دشمنان و کشورهای معاند مردم در این روز با مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بر دهان آمریکا و استکبار خواهند زد.

خطیب جمعه مراغه گفت: مردم ایران با تمام سلیقه‌ها در ۴۵ سال گذشته با وجود تمام سلائق و مشکلات در برابر دشمنان متحد و یکپارچه هستند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضریب امنیت کشور را افزایش خواهد داد، گفت: انتخابات یکی دیگر از صحنه‌های حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

پورمحمدی افزود: مردم ایران با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند نیز زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند کرد.

وی در ادامه با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: از برکت انقلاب، امروز ایران از کشورهای پیشرفته و صاحب فناوری در جهان است.

پایان پیام/۶۰۰۰۷


[ad_2]