به گزارش عصر دهیار، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در تهران و برخی شهرها، سراهایی احداث شده است که برای مواقع بحرانی پیش‌بینی شده و یا گرمخانه‌هایی برای حضور افراد احداث شده است. وی ادامه داد: در محله آخمقیه یک مرکز کمپ و گرمخانه وجود دارد که محل تردد […]

به گزارش عصر دهیار، حجت‌الاسلام رسول برگی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در تهران و برخی شهرها، سراهایی احداث شده است که برای مواقع بحرانی پیش‌بینی شده و یا گرمخانه‌هایی برای حضور افراد احداث شده است.

وی ادامه داد: در محله آخمقیه یک مرکز کمپ و گرمخانه وجود دارد که محل تردد معتادان متجاهر است و مردم نگران حضور آنها در سطح شهر هستند. در وادی رحمت مکانی وجود داشت که مقرر شده بود گرمخانه‌ای احداث شود ولی متاسفانه این کار صورت نگرفته است.

برگی با بیان اینکه گرمخانه و کمپ‌ها باید خارج از شهر باشد، گفت: با این حال سراها باید در مناطق احداث شود تا در مواقع بحرانی مورد استفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: آقای آل‌هاشم امام جمعه محبوب شهرمان، ماموریت ویژه‌ای در وادی رحمت به شورای شهر دادند تا برنامه‌های فرهنگی در محل شهادت آیت‌الله طباطبایی و آیت‌الله مدنی اجرا شود. ما می‌توانیم در این محل موزه انقلاب را راه‌اندازی کنیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: موضوع دیگر در رابطه با محل دفن آیت‌الله قاضی طباطبایی در مسجد مقبره است. می‌توانیم با تملک یکی، دو مغازه کوچک در آنجا، وصیت ایشان را اجرا کنیم و یک مرکز مذهبی انقلابی در دل بازار ایجاد کنیم.

وی اظهار کرد: ستارخان، باقرخان، شهید طباطبایی و آیت‌الله مدنی، هویت این شهر هستند. باید در حفظ و معرفی آنها کوشا باشیم. موزه هنر را نیز باید در برنامه قرار دهیم.