کتاب سردار بی‌نشان زرهی «شهید نورالدین مقدم» به راویت‌گری و نویسندگی رزمنده هشت سال دفاع مقدس«میراحمد موسوی» و با بازنویسی «مجید محبوبی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مراغه رونمایی شد. فرماندار ویژه مراغه در آیین رونمایی این کتاب با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از تکالیف مهم صاحبان فکر و اندیشه است، افزود: […]

کتاب سردار بی‌نشان زرهی «شهید نورالدین مقدم» به راویت‌گری و نویسندگی رزمنده هشت سال دفاع مقدس«میراحمد موسوی» و با بازنویسی «مجید محبوبی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در مراغه رونمایی شد.

فرماندار ویژه مراغه در آیین رونمایی این کتاب با بیان اینکه جهاد تبیین یکی از تکالیف مهم صاحبان فکر و اندیشه است، افزود: دوره دفاع مقدس و امروز تفاوتی وجود دارد و در آن دوران دشمن در مقابل ما بود اما در این مقطع دشمن تهاجم ترکیبی را در دستور کار خود قرار داده و در تمامی عرصه‌ها با تمام قوا با آخرین دستاوردهای علمی فشار را به جمهوری اسلامی اعمال می کند.

داود اسدیان افزود: دشمن با تمام وجود درصدد ناامید کردن مردم است و ما باید به یاد داشته باشیم که در دوران دفاع مقدس با دستان خالی هیچ‌وقت ناامید نبودیم.

اسدیان با اعلام اینکه برجسته کردن شهدا یکی از مسائل تبیین است، اظهار کرد: نهادینه شدن و بازگرداندن ارزش‌های انقلابی و استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی و ادامه راه شهدا یکی از اهداف دولت سیزدهم است.

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم با ماموریت تحول و تغییر به میدان آمده است و در این راستا از ظرفیت‌های مردمی استفاده خواهیم کرد.

 کتاب سردار بی‌نشان زرهی «شهید نورالدین مقدم» در ۳۶۴ صفحه توسط انتشارات معبر آسمانی منتشر شده است.

«شهید نورالدین مقدم» در سال ۱۳۴۰ درخانواده ای مؤمن در شهرستان مراغه متولد شد و فرمانده گردان زرهی لشکرمکانیزه ۳۱ عاشورا (سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) بود که در ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۵ در عملیات والفجر هشت به کاروان شهدا پیوست.