محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه‌ی بارشی به استان از اواخر روز جمعه، اظهار کرد: سامانه‌ی بارشی در استان تا اواخر امروز فعال بوده و باعث ابرناکی و وزش باد شدید در استان شده است. وی ادامه داد: همچنین این سامانه باعث بیشترین وزش باد در ساعات پایانی امروز خواهد شد. […]

محمد امیدفر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه‌ی بارشی به استان از اواخر روز جمعه، اظهار کرد: سامانه‌ی بارشی در استان تا اواخر امروز فعال بوده و باعث ابرناکی و وزش باد شدید در استان شده است.

وی ادامه داد: همچنین این سامانه باعث بیشترین وزش باد در ساعات پایانی امروز خواهد شد.

وی با بیان این‌که فعالیت سامانه باعث بارش رگبار باران و در نواحی سردسیر استان به ویژه در بستان آباد و سراب باعث بارش برف می‌شود، ادامه داد: فعالیت سامانه در برخی نواحی به ویژه نواحی شمالی استان در کلیبر و جلفا بیشتر خواهد بود.

وی افزود: از روز دوشنبه دمای هوای استان روند افزایشی خواهد داشت‌.

وی افزود: امشب دومین موج سامانه‌ی بارشی، دمای شهرستان‌های کلیبر و جلفا را بیشتر تحت تاثیر خواهد گذاشت‌.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به تغییرات جوی استان در ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت، گفت:  تغییرات جوی در این روز زیاد است، طبق نقشه‌های هواشناسی از روز پنج شنبه تا جمعه، سامانه‌ی بارشی وارد استان می‌شود البته به دلیل احتمال تغییرات، هشدارهای جوی در روزهای آینده به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام