به گزارش عصر دهیار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی همشهریان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته اقدام به کاشت گلهای متنوع بهاری متناسب با آب و هوای شهر تبریز کرده‌ایم که از دیروز آغاز شده و تا آغاز سال نو ادامه خواهد داشت. وی […]

به گزارش عصر دهیار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به منظور افزایش زیبایی بصری شهر و افزایش آرامش روانی همشهریان، امسال نیز همچون سال‌های گذشته اقدام به کاشت گلهای متنوع بهاری متناسب با آب و هوای شهر تبریز کرده‌ایم که از دیروز آغاز شده و تا آغاز سال نو ادامه خواهد داشت.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته، شهرداری منطقه ۸ امسال اقدام به کاشت انبوه ۴۸۰ هزار گلهای بهاری در معابر و میادین و پارک های منطقه ۸ خواهد کرد که با انجام گل کاری‌های وسیع، رنگ و بوی نوروزی به بافت تاریخی شهر بخشیده خواهد شد.
جان فشان افزود: شهرداری منطقه ۸ تبریز با آماده‌سازی ۴۸۰ هزار بوته گل بهاره، رکورد کاشت‌های بهاره منطقه ۸ را ارتقاء خواهد داد.
شهردار منطقه ۸ در ادامه گفت: در قالب این طرح، گل های مختلف بهاره از جمله ۳۰ هزار بوته گل شب بو، ۴۰۰ هزار بوته بنفشه و ۴۰ هزار بوته گل مینای چمنی، ۵ هزار همیشه بهار و ۳ هزار آنمون در بافت تاریخی فرهنگی منطقه ۸  کاشت خواهد شد که این عملیات از امروز آغاز شده و به تدریج در کلیه معابر شهری سطح حوزه اجرایی خواهد شد.
وی گل های منتخب برای کاشت را از لحاظ نوع و شکل ظاهری متنوع عنوان کرده و گفت: زیبایی بصری و افزایش روحیه شادابی و رضایت‌مندی شهروندان در این روزهای استرس‌زای کرونایی مد نظر بوده است.