به گزارش عصر دهیار؛ عباس رنجبر در حاشیه ملاقات مردمی خود با نمازگزاران در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) ضمن اعلام این مطلب افزود: سعی داریم زمین های فاز دوم شهرک خاوران را به داخل محدوده شهر تبریز الحاق نموده و مشکلات چند ساله شهروندان را حل کنیم. وی در ادامه با بیان اینکه با معاون […]

به گزارش عصر دهیار؛ عباس رنجبر در حاشیه ملاقات مردمی خود با نمازگزاران در مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) ضمن اعلام این مطلب افزود: سعی داریم زمین های فاز دوم شهرک خاوران را به داخل محدوده شهر تبریز الحاق نموده و مشکلات چند ساله شهروندان را حل کنیم. 
وی در ادامه با بیان اینکه با معاون فنی و عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این خصوص جلسه داشته گفت : پیشنهاد کرده ایم فازدوم شهرک خاوران به صورت ویلایی _ مسکونی طراحی شود و اطمینان داریم این راهکار می تواند به نتیجه برسد.
شهردار تبریز همچنین افزود: این قطعات چون خارج از محدوده شهر است باید به کمیته زیربنایی استان جهت الحاق شدن به محدوده ارسال شود. 
رنجبر خاطر نشان ساخت: مشاوری برای این پروژه تعیین می شود تا طرح مطالعاتی را جهت ارائه به کمیته زیربنایی استان آماده کند .
وی در پایان گفت: مردم مطمئن باشند راهکار شهرداری قطعا به نتیجه خواهد رسید.