پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پردیس و رسانه شهرداری تبریز
پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پردیس و رسانه شهرداری تبریز

[ad_1] پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پردیس و رسانه شهرداری تبریز مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان شهرداری تبریز از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پردیس و رسانه خبر داد. به گزارش عصر دهیار، بهروز قاسمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید شهردار تبریز مبنی بر بهره برداری از این پروژه همزمان با دهه […]

[ad_1]


پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پردیس و رسانه شهرداری تبریز

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان شهرداری تبریز از پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه پردیس و رسانه خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، بهروز قاسمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به تاکید شهردار تبریز مبنی بر بهره برداری از این پروژه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه شهرداری منطقه ۲ با هدف توسعه خدمات فرهنگی، آموزشی، رفاهی و ورزشی و ایجاد فضایی برای تبادل افکار اصحاب هنر و رسانه با کاربری ورزشی، کافی شاپ، پاتوق رسانه ای، دفاتر رسانه های مختلف و آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۵۰، با تلاش شبانه روزی عوامل فنی و عمرانی شرکت عمران و توسعه آذربایجان پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۸۵درصد رسیده است.

وی افزود: در این پروژه سعی شده با پیش بینی تمهیداتی برای چالش‌های جوی در فصل زمستان عملیات اجرایی آن را سرعت بخشیده و با رفع موانع موجود و روند رو به رشد عملیات اجرایی آن، این پروژه در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

پروژه پردیس رجائی شهر جهت استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می شود که در مرحله نمای ساختمان، بتن ریزی سقف طبقه پنجم و خاکبرداری جهت محوطه سازی پارک اطراف این ساختمان فرهنگی در حال اجرا است.

فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس یک هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ به عنوان مجموعه فرهنگی کم نظیر با اعتبار اولیه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که به محض اتمام این مرکز فرهنگی، علاوه بر تجمیع فعالیت های اصحاب رسانه این مرکز برای نمایشگاه دائمی مطبوعات نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

[ad_2]