پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی
پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اعلام کرد: «جهاد کشاورزی» در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با برادران غیور خود در ارتش و سپاه، به ‌عنوان رکن سوم جنگ و با مسئولیت اصلی […]


پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

وزیر جهاد کشاورزی با صدور پیامی به مناسبت بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، اعلام کرد: «جهاد کشاورزی» در دوران هشت سال دفاع مقدس همگام با برادران غیور خود در ارتش و سپاه، به ‌عنوان رکن سوم جنگ و با مسئولیت اصلی در پشتیبانی و مهندسی جنگ، با تکیه ‌بر دانش، خودباوری، نوآوری و ایمان به هدف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، عظیم‌ترین حماسه‌ها را خلق کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، متن پیام سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که باخدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم‌ به ‌راه‌اند و پیمان خود را دگرگون نکرده‌اند. «سوره احزاب؛ آیه ۲۳»

بیست و ششم مرداد ماه سال ۱۳۶۹، جلوه‌ای باشکوه از تاریخ استقامت، صبر و بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است که برای صیانت و حراست از دین و عظمت اسلام، انقلاب و آرمان‌های ایران اسلامی تا پای جان ایستادند؛ روز بزرگداشت مقام آزادگی، مجال مناسبی برای یادآوری و مرور بخشی از افتخارات ملتی فداکار و ایثارگر است که با تکیه ‌بر فرهنگ جهادی، جان خویش را در طَبَق اخلاص نهاده و در لبیک به ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» مراد و راهنمای خویش حضرت امام (ره)، پای در رکاب عاشقی گذاشت و حماسه‌ها آفرید.

پاسداشت و ارج‌گذاری آن حماسه‌آفرینی‌ها و جان‌فشانی‌ها، وظیفه اخلاقی، شرعی و ملّی همه‌کسانی است که به «فضیلتِ مجاهدت» اعتقاددارند و دل درگرو اسلام ناب محمدی (ص) و نظام برخاسته از خون مطهر شهدا دارند.

«جهاد کشاورزی» در دوران هشت سال دفاع مقدس، همگام با برادران غیور خود در ارتش و سپاه پاسداران، به‌عنوان رکن سوم جنگ حضور چشمگیر و مؤثری داشت و مسئولیت اصلی در پشتیبانی و مهندسی جنگ را بر عهده گرفت و با تکیه‌ بر دانش، خودباوری، نوآوری و همچنین ایمان به هدف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، عظیم‌ترین حماسه‌ها را خلق کرد.

امنیت و آرامش بی‌نظیر امروز ایران پرافتخار در خاورمیانه پرآشوب در سایه دلاورمردی اسوه‌های مقاومت و شجاعت دوران دفاع مقدس که با تأسی از سیره و مکتب اهل‌بیت (ع) در میان کینه‌توزی دشمنان، هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی در طبق اخلاص نهادند، این روز خجسته به احترام ایثار و دلاوری رادمردانی که باایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه به میهن تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار ماندند را به‌تمامی آزادگان سرافراز ایران اسلامی و به‌ویژه ۱۰۸۲ آزاده دلیر وزارت جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. سلام و ثنای حق بر رفعت‌نشینان بلند آزادی که خامه عشق بر صفحه ایستادگی و صبوری زده و نام فاخر خود را بر صحیفه سبز تاریخ حک نمودند.

سید جواد ساداتی نژاد

وزیر جهاد کشاورزی

نوشته پیام وزیر جهاد کشاورزی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.