پیام محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور محسن سلامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور درآستانه هفته […]


۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پشتیبانی امور دام کشور محسن سلامی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور درآستانه هفته دفاع مقدس ضمن تبریک این ایام مقدس و قهرمان پرور جنگ تحمیلی به خانواده محترم شهدا ایثارگران،آزادگان و داوطلبان و دلاور مردان بسیجی  کشور اسلامی ایران، بالاخص همکاران جهادگر و آزادمردان جهاد کشاورزی، اینگونه پیام خود را قلم زده اند.

 حماسه دفاع مقدس برکات و دستاورد‌های بینهایتی برای ملت ایران به ارمغان آورد . جهاد و شهادت طلبی مردمان با ایمان و مخلص این سرزمین ستون‌های نظام اسلامی را تا همیشه تاریخ مستحکم و پا بر جا نمود. 

وی اظهار داشتند بی تردید مقدس‌ ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. 

 دکتر سلامی در ادامه ،دفاع مقدس را فرصت نمایش خالصانه‌ترین و زیباترین مناجات‌ها و دعا ها بر شمرد و عنوان کردند در کنار نماز و قرآن، دعا وسیله دیگری برای تقویت روحیه ایثار گری و دشمن ستیزی رزمندگان بوده است . 

دکتر سلامی در انتهای پیام خود با یاد آوری اینکه دلاور مردی فرماندهان جنگ تحمیلی هرگز به فراموشی سپرده نمی شود، یادی از قهرمانان شهادت طلب کرده اند 

و اظهار داشتند تنها کسانی که در صحنه نبرد راست قامتند که به خداوند متعال اتکا نمایند و با توکل بر او پیش بتازند. نه در سختی‌ها و نه در پیروزی ها در هیچ کجا از یاد او غافل نشوند و محکم و مقاوم چون کوه بایستند و دشمن را از پای درآورند و این صفت فقط مخصوص رزمندگان اسلام است.

وی در انتهای پیام خود آرزوی سعادت و سلامتی برای مقام معظم رهبری و همه بازماندگان قافله شهدا و خانواده محترم ایثارگران و رزمندگان اسلام داشته اند .

نوشته پیام محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.