پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی درپی درگذشت پدر شهیدان یوسفی منیر
پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی درپی درگذشت پدر شهیدان یوسفی منیر

[ad_1] نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی مشترک درگذشت حاج حمید یوسفی منیر پدر شهیدان والامقام احمد و محمد یوسفی منیر را تسلیت گفتند. متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و عابدین خرّم به این شرح است: انا لله و انا الیه راجعون  خبر درگذشت انسان مومن و ولایتمدار حاج […]

[ad_1]

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی مشترک درگذشت حاج حمید یوسفی منیر پدر شهیدان والامقام احمد و محمد یوسفی منیر را تسلیت گفتند.

متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و عابدین خرّم به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

 خبر درگذشت انسان مومن و ولایتمدار حاج حمیدآقا یوسفی منیر پدر شهیدان والامقام احمد و محمد یوسفی منیر موجب تالم و اندوه گردید.

ایشان با تقدیم دو فرزند دلبند و رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان(عج) بودند.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود. 

اینجانبان ضایعه درگذشت مرحوم حاج حمیدآقا یوسفی منیر را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا بویژه بیت مکرم و نیز حوزه‌های علمیه و عموم مردم انقلابی استان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌داریم. 

[ad_2]