پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت خانم غاده حجاوی
پیام تسلیت استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت خانم غاده حجاوی

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:  خبر درگذشت خانم غاده حجاوی، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی مایه تألم و تأثر عمیق شد. یاد و خاطره تلاش‌های این بانوی فرهیخته در جهت اعتلا و ارتقای جایگاه صنایع دستی ایران در عرصه جهانی همواره در ذهن مردم کشورمان زنده خواهد […]

متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است: 

خبر درگذشت خانم غاده حجاوی، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی مایه تألم و تأثر عمیق شد.

یاد و خاطره تلاش‌های این بانوی فرهیخته در جهت اعتلا و ارتقای جایگاه صنایع دستی ایران در عرصه جهانی همواره در ذهن مردم کشورمان زنده خواهد بود؛ بویژه لازم می‌دانم از جدیت و اهتمام ویژه ایشان در ثبت تبریز به عنوان شهر جهانی فرش دستباف یاد کنم.

خانم حجاوی در سفرهای متعددی که به تبریز و سایر شهرهای ایران داشت، نقش مهمی در حمایت از هنرمندان و ارتقای جایگاه صنایع دستی کشورمان ایفا کرد و در سایه این تلاش‌ها و ارتباط تنگاتنگ ایشان با مسئولان کشور، در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران رتبه اول دنیا از نظر تعداد شهرها و روستاهای جهانی صنایع دستی را در اختیار دارد.

اینجانب ضمن ابراز تأسف عمیق و صمیمانه خود، فقدان این بانوی بزرگ را به خانواده و دوستان محترم ایشان و جامعه هنرمندان صنایع دستی تسلیت می‌گویم و برای روح پاک ایشان از درگاه خداوند بزرگ طلب آمرزش و آرامش دارم.

انتهای پیام