به نام خداوند لوح و قلم حقیقت نگار وجود و عدم روابط عمومی و ارتباطات ویترین و تریبون هر سازمان و تشکیلاتی ست و مدیران،مهندسان و کارشناسان ارتباطات به حق اصلی ترین حلقه ارتباط بین تمامی عناصر یک سازمان با افراد جامعه و توسعه دهنده نقش اجتماعی و فرهنگی یک جامعه با توزیع عادلانه اطلاعات […]

به نام خداوند لوح و قلم
حقیقت نگار وجود و عدم
روابط عمومی و ارتباطات ویترین و تریبون هر سازمان و تشکیلاتی ست و مدیران،مهندسان و کارشناسان ارتباطات به حق اصلی ترین حلقه ارتباط بین تمامی عناصر یک سازمان با افراد جامعه و توسعه دهنده نقش اجتماعی و فرهنگی یک جامعه با توزیع عادلانه اطلاعات و روشنگری افکار عمومی هستند. اهمیت صنعت ارتباطات در عصر ارتباطات دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت، دوام و پیشرفت یک سازمان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی خود ،به عملکرد روابط عمومی ، ارتباطات ، رسانه و مستند سازی وابستگی مستقیم دارد سیستم ارتباطی مؤثر همچون شبکه اعصاب و اطلاع رسانی در بدن می‌تواند با هوشمندی ، مهندسی اطلاعات و اقدام سنجیده و به موقع موجبات تعالی ،رضایتمندی و حتی در برخی موارد نجات سازمان متبوع خود را فراهم نماید. لذا به درستی روابط عمومی هنر هشتم و از پر استرس ترین شغل های دنیا نامیده می‌شود. اینجانب ضمن عرض خداقوت جانانه، به همین بهانه این روز و هفته ارزشمند را به متخصصان و تلاشگران این عرصه مهم و پیچیده در کلیه بخش های کشور ، جهادگران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در وزارت جهاد کشاورزی و همکاران خدوم روابط عمومی های شرکت پشتیبانی امور دام در اقصی نقاط میهن پهناور اسلامی ، تبریک و برای ایشان از درگاه ایزد منان ،سلامت روح،جسم ، هدف ،قدم و اندیشه وقلم ،حسن عاقبت و سعادت و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) توفیق در اطلاع رسانی هنرمندانه را مسئلت دارم.

نوشته پیام تبریک مهندس سلامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت بزرگداشت روز روابط عمومی اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.