به نام خداوند جان و خرد                             […]

                                                                      به نام خداوند جان و خرد
                                                                      کزین برتر اندیشه برنگذرد
در گوشه ای از سوگندنامه مهندسی آمده است_ که من میکوشم سرمایه‌های هستی چون ماده،انرژی،محیط زیست و نیروی کار را سرمایه های تمام بشر بدانم و در حفظ و کاربرد صحیح و بهینه سازی آنها بکوشم، لذا قطعاً پیشرفت و توسعه جهان امروز مرهون و مدیون ذهن خلاق و محصولات خلاقانه ذهن مهندسانی ست که در گرما و سرما، در ژرفای اقیانوس ها ، در بالاترین ارتفاعات دنیاو در سخت ترین شرایط بی وقفه وبی مهابا، راه رشد و تعالی بشر را یافتند ویا ساختند و براستی که آنان موجبات آسایش و آرامش خاطر میلیاردها انسان کره خاکی را فراهم آوردند.
پنجم اسفند زادروز خواجه بزرگ نصیرالدین طوسی ریاضیدان ، منجم ،فیلسوف و از مفاخر سده هفتم هجری ،بهانه خوبی است تا از همه همکاران مهندس جهادگر ارزشمندم که عاشقانه می کوشند با محاسبه دقیق عرصه ها و ابعاد گوناگون حوزه مسئولیت خطیر شان و در راستای بهبود کیفیت ، معیشت و ارتقاء امنیت غذایی ملت شریف ایران اسلامی به صورت شبانه روزی از جان مایه گذاشته اند ، صمیمانه قدردانی و برای ایشان از درگاه باری تعالی صحت،سعادت ،حسن عاقبت و بیش از پیش موفقیت را مسئلت نمایم.

 

ومن الله التوفیق
محسن مردی
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور
پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰ شمسی

نوشته پیام تبریک دکتر محسن مردی مدیر عامل وعضو هیأت مدیر شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت ۵ اسفند روز مهندس اولین بار در شرکت پشتیبانی امور دام کشور. پدیدار شد.