محمدرضا عباسی گفت: روند احداث مگاپروژه عتیق با تلاش شبانه‌ روزی عوامل فنی و عمرانی شرکت بدون هیچ تعطیلی ادامه داشته و در ایام نوروز نیز فعالیت در این پروژه عظیم تداوم دارد. وی با اشاره به تهیه و تنظیم گزارش روزانه و دقیق از روند فعالیت پروژه عتیق، گفت: تمامی فعالیت‌های پروژه عتیق به صورت […]

محمدرضا عباسی گفت: روند احداث مگاپروژه عتیق با تلاش شبانه‌ روزی عوامل فنی و عمرانی شرکت بدون هیچ تعطیلی ادامه داشته و در ایام نوروز نیز فعالیت در این پروژه عظیم تداوم دارد.

وی با اشاره به تهیه و تنظیم گزارش روزانه و دقیق از روند فعالیت پروژه عتیق، گفت: تمامی فعالیت‌های پروژه عتیق به صورت دقیق و منظم از احداث مجموعه تا تکمیل نواقصات، در یک گزارش روزانه توسط تیم فنی و اجرایی شرکت تهیه و تنظیم می‌شود، تا با مطالعه دقیق و هدفمند از فعالیت پیمانکاران، زیرساخت‌های این پروژه بزرگ را اصلاح و توسعه دهیم.

وی تصریح کرد: کاربری مسکونی پروژه عتیق به اتمام رسیده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های دقیق تر بین عوامل کارفرما و پیمانکاران و سرعت بخشیدن عملیات، امید است در چند ماه آینده کاربری‌های خدماتی و تجاری این پروژه نیز مورد بهره برداری قرار گیرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه معاونت فنی و اجرایی شرکت، ابراز امیدواری کرد که پیشرفت و موفقیت‌های عمرانی شرکت هم‌چون گذشته تداوم داشته باشد و شاهد بهره ‌برداری مگاپروژه عتیق در چند ماه آینده باشیم.

انتهای پیام