پاکسازی و جمع‌آوری نخاله از محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره)
پاکسازی و جمع‌آوری نخاله از محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره)

[ad_1] پاکسازی و جمع‌آوری نخاله از محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره) معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از جمع‌آوری ۷۰ تن نخاله از محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره) خبر داد. به گزارش عصر دهیار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر […]

[ad_1]


پاکسازی و جمع‌آوری نخاله از محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره)

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از جمع‌آوری ۷۰ تن نخاله از محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار کرد: به منظور حفظ بهداشت و زیباسازی منظر شهری و تسهیل در تردد شهروندان، طرح ضربتی پاکسازی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و عمرانی موجود در محل فاطمیون شهرک امام خمینی (ره) به صورت گسترده توسط عوامل این معاونت اجرا شد.

وی افزود: با توجه به دپوی خاک و نخاله در این مکان، عوامل این معاونت با اجرای عملیات طرح ضربتی، بیش از  ۷۰ تن نخاله جمع آوری و پاکسازی کردند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز همچنین ادامه داد: این طرح ضربتی با هدف زیباسازی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان در کنار توجه به الگوهای زیست محیطی و بهداشت شهری انجام شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود اذعان کرد: از شهروندان تقاضا داریم به منظور حفظ بهداشت محیطی و پاکیزگی شهر از تخلیه هرگونه نخاله در زمین های خالی سطح شهر جداً خودداری کنند، زیرا این موضوع آسیب های بهداشتی زیادی برای شهروندان به دنبال دارد.

[ad_2]