به گزارش عصر دهیار، رحیم اکبری از تداوم اجرای چندین عملیات از جمله گل­کاری، هرس شاخه های خشک و مزاحم و سم­پاشی زمستانه در سطح حوزه استحفاظی منطقه خبر داد و گفت: بعد از اجرای طرح استقبال از بهار، این عملیات­ ها همچنان در معابر و خیابان­ها و پارک­های سطح حوزه ادامه دارد. مسئول واحد […]

به گزارش عصر دهیار، رحیم اکبری از تداوم اجرای چندین عملیات از جمله گل­کاری، هرس شاخه های خشک و مزاحم و سم­پاشی زمستانه در سطح حوزه استحفاظی منطقه خبر داد و گفت: بعد از اجرای طرح استقبال از بهار، این عملیات­ ها همچنان در معابر و خیابان­ها و پارک­های سطح حوزه ادامه دارد.

مسئول واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری منطقه افزود: واحد فضای سبز شهری منطقه در اجرای طرح استقبال از بهار در اسفند ماه، برای آماده ­سازی سطح حوزه عملیات گل­کاری در پارک جنگلی یادگار ­امام(ره)، پارک مشروطه، پارک هیات علمی و سایر پارک های منطقه و همچنین در حاشیه و رفوژ خیابان های ۱۷ شهریور، امام و مقابل بیت امام جمعه، محوطه فضای سبز شهرداری مرکز و شهرداری منطقه و میدان ابوریحان اجرا کرد که عملیات گل کاری ادامه خواهد داشت.

اکبری، به نصب ۲ مورد هفت سین در پارک جنگلی و باغ امامی و نصب ۷ مورد المان مختلف در سطح حوزه اشاره نمود و تشریح کرد: در اسفند ماه آب نماها و سرویس­های بهداشتی بعد از تعمیرات و تجهیز و رنگ ­آمیزی، راه اندازی شدند که در صورت نیاز به رفع نقص­ های احتمالی مانده نیز در این روزها اقدام خواهد شد تا برای استفاده مردم در روز سیزده بدر آماده شود.

وی، اجرای طرح فرش گل با طرح­های متفاوت با استفاده از چیپس و شن­ های رنگی را اقدام دیگری از اجرای طرح استقبال از بهار در سطح حوزه استحفاظی منطقه برشمرده و گفت: ۲ مورد طرح فرش گل در رمپ های زیرگذر خرمشهر، پارک کوثر، میدان ابوریحان، کمربندی میانی و خیابان ارتش برای زیباسازی و ایجاد فضای دل انگیز اجرا شده است.

مسئول فضای سبز شهری منطقه، به هرس شاخه های خشک، مزاحم و بیمار و سم پاشی زمستانه درختان موجود در معابر، خیابان ها، میدان ها و پارک های سطح منطقه اشاره کرد و افزود: این دو عملیات نیز از اسفند ماه شروع شده که تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت.

اکبری، کاشت نهال در حیاط منازل شهروندان متقاضی را، بخش دیگری از اجرای طرح استقبال از بهار عنوان کرد و اظهار داشت: در این بخش نیز شهروندان بعد از ارائه درخواست­ های خود به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری منطقه نسبت به کاشت نهال، اقدام کردند.

جدا کننده گل­ های کاشته شده از محوطه چمن کاری شده با شیلنک های نوری در محوطه فضای سبز شهرداری مرکز را، مسئول فضای سبز شهری شهرداری منطقه به عنوان طرح اجرایی جدیدی از سوی شهرداری منطقه ۳ نام برد که برای زیبایی افزایی به محوطه گل کاری در ساعات شبانه انجام گرفته است.