به گزارش عصر دهیار، در آستانه نیمه شعبان و به منظور معرفت‌افزایی شناخت حضرت مهدی(عج) و انتظار ظهور و ایجاد فضای سرور و شادی، ویژه برنامه «طلوع ماه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت حوزه خواهران سازمان بسیج شهرداری و امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ در فرهنگسرای آنا برگزار شد.اجرای گروه تواشیح به […]

به گزارش عصر دهیار، در آستانه نیمه شعبان و به منظور معرفت‌افزایی شناخت حضرت مهدی(عج) و انتظار ظهور و ایجاد فضای سرور و شادی، ویژه برنامه «طلوع ماه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با مشارکت حوزه خواهران سازمان بسیج شهرداری و امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۴ در فرهنگسرای آنا برگزار شد.
اجرای گروه تواشیح به مناسبت ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج)، مدیحه‌سرایی، قرائت دعای فرج و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی بخش‌هایی از این برنامه بود.
در بخش‌هایی از این سخنان، حجت‌الاسلام والمسلمین ولایی انتظار برای امام «عصر (عج)» را یکی از مهم‌ترین موضوعات عصر حاضر عنوان کرد.
وی همچنین بیان داشت: اعمال، کردار و رفتار ما باید همواره منطبق با خواست حضرت باشد و راه زندگیمان را به نحوی برنامه‌ریزی کنیم که «امام عصر (عج)» از ما راضی باشند و عنایت نسبت به ما داشته باشند.
گفتنی است با توجه به اینکه ابتدا و انتهای امسال مزین به نام مبارک حضرت ولی عصر(عج) است، شهرداری منطقه ۴ برنامه‌های متنوعی با ﻣﻮﺿﻮع اﻧﺘﻈﺎر و ﻣﻬﺪوﯾﺖ تدارک دیده است که در طول سال اجرا می‌شود.