محمدباقر هنربر دوشنبه شب ۲۵ مردادماه در گفت‌وگوی خبری، در تشریح این خبر، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷ روز دوشنبه، گزارش آتش سوزی در منطقه چای‌کندی اعلام شده و بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، سپاه و بسیج شهرستان ورزقان و خداآفرین، هلال احمر و مس سونگون به منطقه اعزام شدند. به […]

محمدباقر هنربر دوشنبه شب ۲۵ مردادماه در گفت‌وگوی خبری، در تشریح این خبر، اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۷ روز دوشنبه، گزارش آتش سوزی در منطقه چای‌کندی اعلام شده و بلافاصله نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و محیط زیست، سپاه و بسیج شهرستان ورزقان و خداآفرین، هلال احمر و مس سونگون به منطقه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متاسفانه این آتش سوزی به مناطق دیگر نیز سرایت کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن منطقه، درخواست اعزام بالگرد داشتیم که خوشبختانه بالگرد بسکت دار آماده در تبریز مستقر هست و قرار است تا برای آبپاشی منطقه، صبح سه شنبه به پرواز درآید.

هنربر گفت: تمامی نیروها با هماهنگی در حال انجام عملیات اطفای حریق هستند. نیروهای اضافی نیز قرار است از دو شهرستان ورزقان و خداآفرین به صورت سازماندهی شده از صبح روز سه شنبه وارد عمل شوند.

وی متذکر شد: اگر آبپاشی هوایی به موقع انجام بگیرد و مشکلی برای پرواز بالگرد ایجاد نشود، اطفای حریق منطقه تا عصر سه شنبه کاملا عملیاتی خواهد شد. 

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی که با تهران انجام گرفته، اگر شرایط آتش سوزی بحرانی شود، بالگرد دوم آماده اعزام به تبریز است.

انتهای پیام