هیچ گونه کمبودی در تامین و توزیع نهاده های دامی نداریم/ذخیره سازی و توزیع ۷۰ هزار تن نهاده های دامی در سال ۱۴۰۲
هیچ گونه کمبودی در تامین و توزیع نهاده های دامی نداریم/ذخیره سازی و توزیع ۷۰ هزار تن نهاده های دامی در سال ۱۴۰۲

[ad_1] مسعود فرجی مدیر شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به رویکرد شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر حمایت از تولید کنندگان داخلی و بازیابی جمعیت دامی از توزیع ۷۰ هزار تن نهاده های دامی در سطح استان خبرداد. به گزارش روابط عمومی پشتیبانی امور دام استان قم،  فرجی در جهت حمایت و پشتیبانی از […]

[ad_1]

مسعود فرجی مدیر شرکت پشتیبانی امور دام با اشاره به رویکرد شرکت پشتیبانی امور دام مبنی بر حمایت از تولید کنندگان داخلی و بازیابی جمعیت دامی از توزیع ۷۰ هزار تن نهاده های دامی در سطح استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی پشتیبانی امور دام استان قم،  فرجی در جهت حمایت و پشتیبانی از بخش تولید صنعت دام وطیور دولت محترم  از  توزیع نهاده های دامی  در بین تشکلها و تولید کنندگان بخش دام و طیور  ۱۱ هزارتن کنجاله سویا ، حدود ۱۳ هزار تن جو وارداتی و ۴۶ هزار تن  ذرت عمدتا با بازپرداخت مدت دار۶ ماهه خبر داد.

 مسعود فرجی با اشاره به وظیفه ذاتی پشتیبانی امور دام در راستای تنظیم بازار و ذخیره سازی کالاهای استراتژیک با اشاره به ذخیره سازی  و توزیع  در شبکه معرفی شده سازمان جهادکشاورزی و تنظیم بازار استان به میزان ۲۰۰۰   تن مرغ منجمد و ۶۰۰ تن گوشت منجمد  در راستای حمایت از مصرف کنندگان و در قالب مباحث تنظیم بازار  وتعدیل قیمت ها   صورت گرفته است .

مدیر پشتیبانی امور دام استان قم در ادامه و در راستای  برنامه حمایتی از مرغداران استان و تامین نیاز مصرف کنندگان فرآورده های دامی استان قم بر اساس دستور العمل های وزارت جهاد کشاورزی  و قرارگاه امنیت غذایی و ستاد تنظیم بازار  از خرید ۲۲۱ تن مرغ مازاد  از تولید کنندگان و مرغداران استان  و تسویه حساب نقدی در اسرع وقت خبر داد و اعلام داشت این طرح ادامه داشته و با توجه به جوجه ریزی مطلوب در پایان سال این شرکت با تمام ظرفیت   آمادگی خرید مرغ مازاد از مرغداران را در سال جدید نیز دارد.

مسعود فرجی با اشاره به سیاست شرکت پشتیبانی امور دام در راستای شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) و کمک به بازسازی جمعیت دامی کشور و حمایت از تولید داخلی و حفظ ذخایر ژنتیکی و نگهداشت دام و جلوگیری از کشتار دام مولد و افزایش  پایداری  تولید و رضایت مندی تولید کنندگان از توزیع حدود ۱۳۰۰۰ تن جو با باز پرداخت ۶ ماهه به تولیدکنندگان خبرداد.

[ad_2]