هویت بخشی شهری با نصب المان‌های موضوعی و مفهومی
هویت بخشی شهری با نصب المان‌های موضوعی و مفهومی

[ad_1] هویت بخشی شهری با نصب المان‌های موضوعی و مفهومی شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: استفاده از المان های مناسب در معابر شهری بر اساس موقعیت جغرافیایی و پیشینه تاریخی، اجتماعی و فرهنگی می تواند در جذب گردشگران خارجی و داخلی موثر باشد. به گزارش عصر دهیار، اصغر آدی بیگ در اولین جلسه کمیته زیباسازی […]

[ad_1]


هویت بخشی شهری با نصب المان‌های موضوعی و مفهومی

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: استفاده از المان های مناسب در معابر شهری بر اساس موقعیت جغرافیایی و پیشینه تاریخی، اجتماعی و فرهنگی می تواند در جذب گردشگران خارجی و داخلی موثر باشد.

به گزارش عصر دهیار، اصغر آدی بیگ در اولین جلسه کمیته زیباسازی منطقه، اظهار کرد: برای زیباسازی جنوب غرب تبریز، المان ها و طرح های ماندگار برای تمام مناسبت ها در سطح منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به پیشنهادات اعضای کمیته در زمینه زیباسازی، عنوان کرد: از طرحهای قابل تعویض و متحرک برای استفاده در کل سال استقبال و استفاده می شود.

آدی بیگ با اشاره به تلاش برای ایجاد المان های مناسب که نشان دهنده فرهنگ و سنن شهر باشد، خاطرنشان کرد: المان‌ها در شهر باید به گونه ای باشد که علاوه بر قابل فهم بودن، برای همه، حتی برای مسافران خارجی نیز دارای جذابیت باشد.

شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد: در راستای زیباسازی سطح منطقه و افزایش نشاط شهروندان، از امروز با تشکیل کارگروه، اقدامات مختلفی در زمینه زیباسازی شهری در آستانه دهه فجر، عید نوروز و ماه مبارک رمضان انجام شود.

گفتنی است جلسات کمیته زیباسازی هر هفته دوشنبه با حضور اعضای کمیته در محل شهرداری منطقه۷تبریز برگزار و طرح های پیشنهادی بررسی و با نظر اعضا تصمیم گیری می شود.

 

[ad_2]