به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری شهری، اصلاح، تعمیر و ایجاد سیستم روشنایی در همه پارکها و بوستانهای سطح این حوزه توسط اکیپ‌های فنی و خدماتی در حال اجرا است.وی افزود: با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوایی در شب‌ها و گذران اوقات فراغت […]

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: در راستای حفظ و نگهداری شهری، اصلاح، تعمیر و ایجاد سیستم روشنایی در همه پارکها و بوستانهای سطح این حوزه توسط اکیپ‌های فنی و خدماتی در حال اجرا است.
وی افزود: با توجه به وضعیت مطلوب آب و هوایی در شب‌ها و گذران اوقات فراغت شهروندان در پارکها و بوستانهای سطح حوزه، بازنگری نور محیطی داخلی و پیرامونی پارکها و رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر به ترتیب اولویت در دستور کار اکیپ‌های فنی و خدماتی است.

حسین زاده ادامه داد: در حال حاضر با هدف ساماندهی و بهسازی بوستان پروفسور هشترودی و در جهت تقویت سیستم روشنایی، پایه چراغ‌های جدیدی توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی منطقه ساخت و در این بوستان نصب می‌شود.
طی هفته‌های گذشته نیز با هدف ساماندهی مشکلات مرکز همایش‌های بین المللی، نسبت به تعمیر چراغ‌ها و سیستم‌های روشنایی محوطه همایش‌های بین المللی اقدام شده است.