نتایج افکارسنجی عملکرد سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مشخص شد
نتایج افکارسنجی عملکرد سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مشخص شد

[ad_1] به گزارش عصردهیار، شهرداری تبریز عملکرد سال جاری خود را بر اساس تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی با هدف دستیابی به میزان رضایتمندی شهروندان مورد ارزیابی قرار داد. ارزیابی عملکرد شهرداری تبریز از نگاه شهروندان یکی از مهمترین رویکرد های مدیریت شهری برای افزایش میزان مشارکت اجتماعی در اجرای […]

[ad_1]

به گزارش عصردهیار، شهرداری تبریز عملکرد سال جاری خود را بر اساس تفاهم نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی با هدف دستیابی به میزان رضایتمندی شهروندان مورد ارزیابی قرار داد.

ارزیابی عملکرد شهرداری تبریز از نگاه شهروندان یکی از مهمترین رویکرد های مدیریت شهری برای افزایش میزان مشارکت اجتماعی در اجرای برنامه و پروژه‌های کلان شهری است که بر این اساس سازمان جهاد دانشگاهی استان اقدام به نظرسنجی و افکار سنجی کرده است.

بر اساس این گزارش نتایج ۳۲ سوال مطرح شده از مخاطبان که ۵۰ درصد آن زن و ۵۰ درصد دیگر نیز مرد بوده اند مشخص شده است.

این گزارش حاکیست، بیشتر موضوعات مطروحه در نظر سنجی از سوی شهروندان مطلوب گزارش شده و قرار است نقاط ضعفی که شهروندان به آن تاکید داشته اند مورد بررسی قرار گیرد. طبق این نظرسنجی ۷۲.۲ درصد از پاسخ دهندگان از عملکرد کلی مجموعه شهرداری تبریز اعلام رضایت کرده اند

در همین رابطه مشخص شد، ۳۴.۴ درصد مخاطبان طرح جامع نظرسنجی از طریق فضای مجازی و ۴۴.۸ درصد نیز از طریق صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی در جریان اخبار عملکرد شهرداری تبریز قرار می گیرند. مطبوعات، دوستان و آشنایان و بیلبوردهای شهری دیگر منابع کسب اطلاعات از اخبار و عملکرد شهرداری از دیدگاه شهروندان گزارش شده است.

گفتنی است، ۱۹.۶ درصد این مخاطبان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۵، ۲۱ درصد در گروه سنی ۲۶ تا ۳۵، ۱۹.۹ درصد در گروه سنی ۳۶ تا ۴۵، ۲۱ درصد در گروه سنی ۴۶ تا ۵۵ و ۱۸.۶ درصد نیز بالاتر از ۵۶ سال سن داشته اند.

همچنین مطابق با این گزارش، ۷.۳ درصد مخاطبان نظر سنجی بی سواد، ۳۹ درصد کمتر از دیپلم، ۳۱.۷ درصد دیپلم، ۷.۷ درصد فوق دیپلم، ۱۰.۲ درصد لیسانس و ۴.۱ درصد نیز دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری بودند.

پایگاه خبری شهریارنیوز بزودی نتایج کامل افکارسنجی در ۳۲ بخش مختلف عملکرد شهرداری تبریز را در اختیار شهروندان تبریز قرار می دهد.

 

انتهای پیام/

نوشته نتایج افکارسنجی عملکرد سال ۱۴۰۲ شهرداری تبریز مشخص شد اولین بار در پایگاه خبری قلم پرس پدیدار شد.

[ad_2]