میرتاج‌الدینی: برخی سلبریتی‌‎ها نان نظام را می‌خورند و خیانت می‌کنند!/ پاکسازی انقلابی باید صورت گیرد
میرتاج‌الدینی: برخی سلبریتی‌‎ها نان نظام را می‌خورند و خیانت می‌کنند!/ پاکسازی انقلابی باید صورت گیرد

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد. حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا […]



رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران مانند داعشی ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به این داعشی های داخلی فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با چنین رویکرد اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز با اشاره به اغتشاشات اخیر به بهانه فوت مرحوم مهسا امینی اظهار داشت: موضوع درگذشت این خانم که هیچ کس راضی به آن نبوده در دست بررسی است و سران سه قوا از رئیس جمهور گرفته تا رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضاییه ضمن ابراز تاسف از این اتفاق با صدور بیانیه‌های جداگانه بر رسیدگی دقیق به این پرونده تاکید کرده‌اند.

وی ادامه داد: اغتشاشات و تحرکاتی که ابتدا به بهانه درگذشت این خانم صورت می گرفت اکنون شکل و ماهیت خود را کاملا تغییر داده و این موضوع به طور کامل فراموش شده و سمت و سوی مخالفت با مظاهر دینی و ملی ملت ایران را به خود گرفت و به دنبال خدشه دار کردن امنیت کشور بودند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغتشاشگران در این آشوب‌ها قرآن و مساجد را آتش زدند و چادر از سر نوامیس مردم مسلمان کشیدند و حتی در برخی شهرها پرچم‌های حسینی را به آتش کشیدند و به حسینیه‌ها مواد آتش‌زا پرتاب کردند.

وی تاکید کرد: این اغتشاشگران و سردمداران آنها در خیال باطل خود فکر کرده‌اند جوانان این کشور که سوریه را از چنگال وحوش داعشی نجات داده‌اند، مملکت خود را به دست این داعشی‌ها و یا سلطنت‌طلب‌ها و منافقان و تجزیه طلبان و عوامل ضدقرآن و ضدحجاب و ضدمسجد و ضدحسینیه و ضد پرچم حسینی خواهند سپرد.

میرتاج الدینی از اغتشاشگران با عنوان داعشی های داخلی نام برد و گفت: این افراد نیز همانند داعشی‌ها از هر فرصتی برای خیانت و ضربه زدن به ملت و مملکت استفاده می کنند و اگر به آنها فرصت و میدان دهیم در همه حوزه ها با همین رویکرد اقدام خواهند کرد و مانند داعشی های سوری و عراقی حتی از خارج نیز برای رسیدن به اهداف پلید خود نیرو جذب خواهند کرد.

وی با اشاره به جنایات اغتشاشگران هچون بریدن سر یکی از عوامل نیروی انتظامی در یکی از شهرها و یا به شهادت رساندن شهید اوجاقی در تبریز خاطرنشان کرد: هر چند گروه‌هایی چون سلطنت طلب‌ها، منافقان، تجزیه طلب‌ها، گروهک‌های معاند خارج از کشور و برخی منافقان داخلی از این اغتشاشات و اغتشاشگران حمایت می کنند اما در مقابل همه تلاش و تقلاهای نافرجام این گروه‌ها باید بگوییم “عدو شود سبب خیر چون خدا خواهد”.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: البته در کنار این گروه‌های ضدایران و ایرانی برخی چهره‌های داخل کشور که چهل سال در امنیت نان این مملکت را خورده‌اند و هنرمند و سلبریتی و ورزشکار و چهره شده‌اند نیز به این مردم و کشور خیانت می‌کنند و پس از گذشت این دوره و تثبیت فضای عمومی جامعه، این موضوع را از طریق مجلس از دستگاه‌ها و نهادهایی چون صدا و سیما پیگیری خواهیم کرد که یکبار دیگر یک پاکسازی انقلابی در این مملکت انجام شود.

انتهای پیام/