مهار آتش در جنگل‌های دیزمار
مهار آتش در جنگل‌های دیزمار

[ad_1] رئیس اداره محیط زیست شهرستان خداآفرین از مهار آتش توسط محیط بانان در منطقه حفاظت شده دیزمار خبر داد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، محمد فرج زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان خداآفرین امروز در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: آتش سوزی در حاشیه رود ارس موسوم به شام کرانلو داخل منطقه حفاظت […]

[ad_1]


رئیس اداره محیط زیست شهرستان خداآفرین از مهار آتش توسط محیط بانان در منطقه حفاظت شده دیزمار خبر داد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، محمد فرج زاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان خداآفرین امروز در گفت و گو با خبرنگاران  اظهار کرد: آتش سوزی در حاشیه رود ارس موسوم به شام کرانلو داخل منطقه حفاظت شده دیزمار توسط تیم واکنش سریع بحران حفاظت محیط زیست شهرستان خداآفرین مهار شد.

 وی افزود: این آتش‌سوزی که در یکی از کانون های زیستگاهی قرقاول قفقازی حوالی ساعت ۱۵ عصر شروع شده با تلاش چهار ساعته ماموران یگان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی مهار شد.

 فرج زاده افزود: مساحتی بالغ بر ۳ هکتار از اراضی جنگلی شامل درختان توت و صنوبر در این حادثه دچار حریق شد.

 رئیس اداره محیط زیست خداآفرین تاکید کرد: با توجه به این مسئله که آتش‌سوزی اخیر به علت خطای انسانی رخ داده و به واسطه وزش باد شدید گسترش یافته از اهالی و گردشگران درخواست می‌شود از هرگونه آتش‌افروزی جداً خودداری کرده و در صورت مشاهده وقوع حادثه آتش‌سوزی مراتب را سریعا به شماره‌های اضطراری اعلام کنند.

پایان پیام/


[ad_2]