مشکل تخصیص زمین برای احداث مسکن در شهر جدید سهند وجود ندارد
مشکل تخصیص زمین برای احداث مسکن در شهر جدید سهند وجود ندارد

[ad_1] معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در شهر جدید سهند بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن در حال ساخت است، افزود: در شهر جدید سهند مشکلی از بابت تخصیص زمین وجود ندارد. جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، افزود: از ۱۰ هزار و ۶۸۸ متقاضی ثبت‌نامی در این […]

[ad_1]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در شهر جدید سهند بیش از ۱۴ هزار واحد مسکن در حال ساخت است، افزود: در شهر جدید سهند مشکلی از بابت تخصیص زمین وجود ندارد.

جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان، افزود: از ۱۰ هزار و ۶۸۸ متقاضی ثبت‌نامی در این شهر برای طرح اقدام ملی مسکن، ۶ هزار و ۵۸۵ نفر واریز وجه داشته اند.

وی تاکید کرد: تمامی واحدهای نهضت ملی مسکن باید در زمین های مطلوب ساخته شوند تا پس از ساخت، واحدها از نظر موقعیت جغرافیایی و کیفیت سازه با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: ضروری است تامین زیرساخت‌های لازم برای این پروژه‌ها از جمله آب، برق و گاز همزمان با اجرای آنها مورد توجه جدی مسئولان مربوطه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۲۷۱ هزار و ۸۳۶ متقاضی طرح های نهضت ملی مسکن و اقدام ملی تولید مسکن در استان در سامانه های مربوطه ثبت نام کردند.

وی افزود: از این تعداد ۵۶ هزار و ۵۰ نفر متقاضی حایز شرایط بوده و ۳۴ هزار و ۷۹۷ نفر نیز تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: ۱۶ هزار و ۶۴۰ متقاضی اقدام به افتتاح حساب کرده و ۱۰ هزار و ۱۱۷ متقاضی نیز واریز وجه داشته اند.
 

[ad_2]