مشکلات شرکت‌های دانش بنیان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بررسی شد
مشکلات شرکت‌های دانش بنیان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بررسی شد

مشکلات شرکت‌های دانش بنیان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بررسی شد به گزارش عصر دهیار – در سومین روز از هفته دفاع مقدس، نشست بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر معاونین قضایی برگزار شد. در این نشست موسی […]



مشکلات شرکت‌های دانش بنیان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی بررسی شد

به گزارش عصر دهیار – در سومین روز از هفته دفاع مقدس، نشست بررسی مشکلات شرکت های دانش بنیان با حضور رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سایر معاونین قضایی برگزار شد.

در این نشست موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، پای درددل مدیران شرکت های دانش بنیان نشست و پس از استماع مشکلات و مسایل این شرکت ها، بر پیگیری و مرتفع کردن مسایل و مشکلات شرکت های مذکور و تسهیل فعالیت شرکت های دانش بنیان در چارچوب قوانین و مقررات و نیز لزوم توجه به مالکیت فکری شرکت های دانش بنیان تأکید کرد.

در ابتدای این نشست علیلو دادستان مرکز استان گزارشی از پیگیری مصوبات نشست قبلی مسئولین قضایی استان با شرکت های دانش بنیان در هفته قوه قضاییه ارایه و از اختصاص شعب ویژه رسیدگی به پرونده های مرتبط با واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد.

تسهیل در اعطای پروانه بهره برداری به شرکت های دانش بنیان، تأمین اراضی مورد نیاز پارک علم و فناوری استان، احداث راه دسترسی به پارک علم و فناوری استان از سمت اتوبان تبریز- سهند، مشکل اینترنت پارک علم و فناوری استان، معافیت مالیاتی شرکت های دانش بنیان، تسهیل استفاده شرکت های دانش بنیان از تسهیلات بانکی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز اشخاص حقیقی در حریم پارک علم و فناوری استان از جمله موضوعات مطرح در این جلسه بود که بحث و بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/