لزوم ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تبریز/ شرکت‌های پیمانکاری در شهرداری باید کاهش یابد
لزوم ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری تبریز/ شرکت‌های پیمانکاری در شهرداری باید کاهش یابد

[ad_1] سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداری نسبت به کاهش شرکت های پیمانکاری اقداماتی اتخاذ کند. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، یاسین بجانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری اظهار کرد: […]

[ad_1]


سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز بر لزوم ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان شرکتی شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد شهرداری نسبت به کاهش شرکت های پیمانکاری اقداماتی اتخاذ کند.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، یاسین بجانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر ضرورت ساماندهی وضعیت استخدامی کارکنان شهرداری اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارکنان، کارگران و جوانان شاغل در شهرداری که قرارداد آنها شرکتی است موضوع تبدیل وضعیت است، این قشر از کارکنان دغدغه ثبات شغلی و تغییر قرارداد دارند که موضوعی مهم و قابل اعتناست و شورای شهر در این زمینه همراه عزیزان زحمت کش شهرداری است.

عضو شورای شهر تبریز افزود: در همین زمینه از آقای شهردار خواهشمندیم تا با اتخاذ تدابیر فوری  نسبت به کاهش شرکت‌های پیمانکاری اقدام کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز  در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: همچنین لازم است نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری اقدامات اساسی صورت گیرد تا آرزوی این عزیزان هم محقق شود.

انتهای پیام/


[ad_2]