به گزارش عصر دهیار، صبح امروز سرپرست سازمان به همراه معاونین و مدیران خود ضمن بازدید میدانی از میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز در جلسه مشترک با نائب رئیس اتاق اصناف تبریز و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور، رئیس و اعضای اتحادیه بارفروشان تبریز در خصوص مشکلات و وضع موجود میدان تبادل نظر کردند. سعید مطلّبی سرپرست […]

به گزارش عصر دهیار، صبح امروز سرپرست سازمان به همراه معاونین و مدیران خود ضمن بازدید میدانی از میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز در جلسه مشترک با نائب رئیس اتاق اصناف تبریز و عضو هیأت رئیسه اتاق اصناف کشور، رئیس و اعضای اتحادیه بارفروشان تبریز در خصوص مشکلات و وضع موجود میدان تبادل نظر کردند.

سعید مطلّبی سرپرست سازمان در این دیدار، با اشاره به بازدید میدانی که از میدان بزرگ میوه و تره‌بار داشت، گفت: وضعیت فعلی میدان قابل قبول نبوده و باید با تعامل و همکاری هر چه بیشتر برای بهبود وضعیت و رونق میدان، اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی گفت: میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز یک مجموعه بزرگ خدماتی است و از آنجا که عملکرد آن تأثیر مستقیم بر کیفیت سفره شهروندان دارد، تا رسیدن به نتیجه مطلوب از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، با اشاره به موضوعات و مباحث مطرح شده در این جلسه و برای برون رفت از مشکلات موجود اظهار کرد: تدوین آئین‌نامه اجرایی و انضباطی ویژه میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز یکی از نیازهای مبرم است. وی جهت تدوین و اجرایی کردن آن با همکاری و مشورت اتحادیه بارفروشان تبریز، دستورات لازم را صادر کرد.

مطلبی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از بارفروشان و غرفه‌داران از مسائل حقوقی و قوانین داخلی میدان آگاهی کاملی ندارند، با تدوین و اجرایی کردن آئین‌نامه داخلی برای میدان بزرگ میوه و تره‌بار تبریز بسیاری از مشکلات از جمله مشکلات ترافیکی میدان حل خواهد شد و از وقوع حوادث ناگوار بعدی نیز پیشگیری خواهد کرد.

نائب رئیس اتاق اصناف تبریز در این جلسه، از تدوین آئین‌نامه اجرایی و انضباطی برای میدان بزرگ استقبال کرده و اضافه کرد: با تدوین و اجرایی کردن آئین‌نامه داخلی و اعمال قانون و برخورد با متخلفین، بسیاری از مشکلات میدان حل خواهد شد.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کشور، ادامه داد: برای رسیدن به نتیجه مطلوب و خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، آماده هرگونه همکاری و تعامل بوده و در کنار مجموعه سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری هستیم.