امین امینیان روز چهارشنبه ۹ تیر در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران هشترود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۱۲ هزار مگاوات برق مصرفی کشور از سدها تولید می‌شود به خاطر نبود آب در پشت سدها، از مدار خارج شده است و قطعی برق به خاطر مدیریت توزیع برق بوده است.  وی افزود: […]

امین امینیان روز چهارشنبه ۹ تیر در جلسه ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران هشترود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۱۲ هزار مگاوات برق مصرفی کشور از سدها تولید می‌شود به خاطر نبود آب در پشت سدها، از مدار خارج شده است و قطعی برق به خاطر مدیریت توزیع برق بوده است. 

وی افزود: با ادارات و دستگاه‌هایی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند و برق را به نحوه درست مصرف نمی کنند، برخورد قانونی می‌شود. 

وی اظهار کرد: به هیچ عنوان نباید برق مصرفی پمپاژهای آب قطع شود چرا که؛ قطع شدن آب به خاطر قطعی برق نا رضایتی عمومی را در پی دارد. 

امینیان اضافه کرد: ما باید کاری انجام دهیم که اصلا آتش سوزی در سطح شهرستان اتفاق نیفتد و این عمل بجز همت مضاعف؛ چیز دیگری نمی طلبد و این عمل نیازمند آموزش همگانی است. 

وی یادآور شد: ایستگاه‌های آتشنشانی باید مجهز به تجهیزات روز و نیروهای کارآزموده باشد تا خسارات ناشی از آتش سوزی ها به حداقل برسد.

فرماندار هشترود، خاطر نشان کرد: متاسفانه بعضی از افراد در جهت گسترش مزارع کشاورزی، اقدام به تخریب منابع طبیعی می کنند از این رو؛ ادارات متولی باید با متخلفین برخورد قانـــونی داشته باشند.

انتهای پیام