به گزارش عصر دهیار، فریدون بابایی اقدم در جلسه امروز شورای شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: آن طور که مطلع شده‌ام برخی از همکاران خدمات شهری به صورت ۴۸ ساعته و مداوم در سطح شهر فعالیت داشتنه و نسبت به برف‌روبی، محلول‌پاشی و نمک‌پاشی تلاش زیادی کردند. شورای شهر ارتقای امکانات و […]

به گزارش عصر دهیار، فریدون بابایی اقدم در جلسه امروز شورای شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار کرد: آن طور که مطلع شده‌ام برخی از همکاران خدمات شهری به صورت ۴۸ ساعته و مداوم در سطح شهر فعالیت داشتنه و نسبت به برف‌روبی، محلول‌پاشی و نمک‌پاشی تلاش زیادی کردند.

شورای شهر ارتقای امکانات و تجهیزات شهرداری را پیگیری می‌کند

همچنین نائب رئیس شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه خوشحالیم نزول رحمت الهی شامل حال ما شد، افزود: از تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای خدوم خدمات شهری شهرداری که در بازگشایی معابر اصلی مجاهدت کردند، تشکر می‌کنم.

غلامرضا احمدی خاطرنشان کرد: همچنین از پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان که طی دو روز گذشته برای بازگشایی معابر و خیابان‌ها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، قدردانی می‌کنم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مشارکت شهروندان، تصریح کرد: از تعامل خوب شهروندان با مجموعه شهرداری در روزهای برفی، بویژه از حس قدرشناسی مردم و شهروندان به نوبه خود قدردانم.

عضو شورای شهر تبریز افزود: در این بین، شورای شهر، ارتقای امکانات و تجهیزات شهرداری برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان در چنین روزهایی را پیگیری خواهد کرد.