به گزارش عصر دهیار، در این جلسه که با هدف بررسی روند عملیات های عمرانی پروژه احداث مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال با حضور معاون فنی و عمرانی ، معاون مالی و اقتصادی، معاون خدمات شهری و اجرایی، مدیر مالی و مدیر امورارتباطات منطقه تشکیل یافته بود، داوود طالب نژاد شهردار منطقه گفت: مجموعه تاریخی فرهنگی […]

به گزارش عصر دهیار، در این جلسه که با هدف بررسی روند عملیات های عمرانی پروژه احداث مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال با حضور معاون فنی و عمرانی ، معاون مالی و اقتصادی، معاون خدمات شهری و اجرایی، مدیر مالی و مدیر امورارتباطات منطقه تشکیل یافته بود، داوود طالب نژاد شهردار منطقه گفت: مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال جزء بزرگترین و از مهمترین پروژه های عمرانی شهرداری کلانشهر تبریز است.

طالب نژاد افزود: به خاطر وسعت زیاد این مجموعه و زمان بر بودن آن و بر اساس تصمیمات، جهت امکان بهره مندی و استفاده شهروندان در کوتاه ترین زمان ممکن، فاز اول این مجموعه در سوم خرداد به مبارکی روز آزادسازی خرمشهر افتتاح و مورد بهره برداری شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: احداث این مجموعه در ناحیه مرکزی شهر تبریز در محدوده شهرداری منطقه ۳،به اندازه قابل توجهی به سرانه فضای سبز منطقه خواهد افزود.

شهردار منطقه، مجموعه تاریخی فرهنگی باغشمال را، پروژه ای تلفیقی عنوان کرده و خاطر نشان کرد: این مجموعه علاوه بر از تامین فضای سبز و محیطی مفرح و دل انگیز برای استراحت و گذران اوقات فراغت شهروندان، در داخل خود مجموعه سالن هایی را نیز به کاربری های فرهنگی و هنری جهت حمایت از هنرمندان و فرهنگیان، اختصاص داده است.

طالب نژاد، حمایت ها و رهنمودهای شهردار تبریز ایرج شهین باهر و اعضاء شورای اسلامی کلانشهرتبریز را در روند احداث پروژه موثر و مفید دانسته و گفت: شهردار تبریز و اعضاء شورای اسلامی شهرتبریز طی جلسات و بازدیدهای خود، نقش و تاثیرات مطلوبی را در روند احداث مجموعه تاریخی فرهنگی داشته اند.

شهردار منطقه در این جلسه و بازدید خود، خبر از اتمام عملیات های مرتبط با تاسیسات شهری مورد نیاز مجموعه داده و همچنین به سرعت گیری عملیات کفسازی و جدول گذاری در این روزها اشاره کرد.