به گزارش عصر دهیار، عملیات نوسازی کوی فرهنگ جنب دبیرستان طالقانی در خیابان امام خمینی (ره)، برای ساماندهی به وضعیت نامطلوب ترافیکی و همچنین احداث مسیر پیاده‌رو برای تأمین امنیت عابران پیاده شروع شده و با ۵۵ درصد پیشرفت ادامه دارد.این عملیات با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه، بعد از تخریب آسفالت‌های قبلی و مسطح […]

به گزارش عصر دهیار، عملیات نوسازی کوی فرهنگ جنب دبیرستان طالقانی در خیابان امام خمینی (ره)، برای ساماندهی به وضعیت نامطلوب ترافیکی و همچنین احداث مسیر پیاده‌رو برای تأمین امنیت عابران پیاده شروع شده و با ۵۵ درصد پیشرفت ادامه دارد.
این عملیات با نظارت معاونت فنی و عمرانی منطقه، بعد از تخریب آسفالت‌های قبلی و مسطح سازی و فشرده سازی‌های لازم در کف کوی، با احداث مسیرهای پیاده‌رو در دو طرف کوی با عرض ۲ متر آغاز شد.
تا به حال در عملیات نوسازی و بهسازی کوی فرهنگ، ۱۳۰ متر از پیاده‌رو ضلع غربی با استفاده از سنگ‌های اسپراخون کف‌سازی شده و همچنین به طول ۹۰ متر از کف‌سازی مسیر سواره‌رو نیز با کف‌پوش‌های طرح دمبل ترافیکی مقاوم به بار سنگین ترافیکی به پایان رسیده است.
عملیات نوسازی و بهسازی کوی فرهنگ به خاطر شرایط جوی چند روز تعطیل شده که بعد از مساعد شدن وضعیت آب و هوایی، شروع خواهد شد.