طرح “آرامش بهاری” در امام زادگان تبریز اجرا شد
طرح “آرامش بهاری” در امام زادگان تبریز اجرا شد

حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی در جمع خبرنگاران، در خصوص این طرح، اظهار کرد: همزمان با تحویل سال جدید و ایام ولادت حضرت مهدی (عج) طرح آرامش بهاری همانند سال‌های گذشته در جوار امامزادگان استان، در راستای قطب فرهنگی شدن امامزادگان، طبق منویات مقام معظم رهبری برگزار شد. به گزارش ایسنا، وی با بیام اینکه حجت الاسلام […]

حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی در جمع خبرنگاران، در خصوص این طرح، اظهار کرد: همزمان با تحویل سال جدید و ایام ولادت حضرت مهدی (عج) طرح آرامش بهاری همانند سال‌های گذشته در جوار امامزادگان استان، در راستای قطب فرهنگی شدن امامزادگان، طبق منویات مقام معظم رهبری برگزار شد.

به گزارش ایسنا، وی با بیام اینکه حجت الاسلام والسلمین حسینی، مدیر کل اوقاف استان نظارت ویژه ای بر اجرای این طرح شده و بازدیدهای متعددی از روند اجرای طرح آرامش بهاری در محل امامزادگان انجام می‌دادند، افزود: این طرح، با حضور کارشناسان بومی و کارشناسان اعزامی از شهر مقدس قم درمحل امامزادگان تبریز به اجرا در آمده است. 

وی گفت: در این طرح، برنامه‌های متنوعی از جمله کمپ پزشکی، درمان رایگان، راه اندازی کاروان‌های شادی، غرفه‌های کودکان، غرفه روانشناسی و مشاوره، غرفه‌های مذهبی، مسابقه نقاشی کودکان و برنامه‌های متنوع دیگری از ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ در راستای قطب فرهنگی شدن امامزادگان برگزار شد.

انتهای پیام