طراحی و تولید سیستم پیچیده اتصالات سوخت‌رسانی به دست توانمند متخصصان داخلی
طراحی و تولید سیستم پیچیده اتصالات سوخت‌رسانی به دست توانمند متخصصان داخلی

[ad_1] رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که با رفع موانع باید مسیر را برای واحدهای صنعتی تسهیل کنیم، گفت: طراحی و تولید یک سیستم پیچیده فنی و انحصاری در صنعت خودرو به دست توانمند متخصصان داخلی در یک شهرستان صفر مرزی برای ما افتخار بزرگی است. به گزارش عصر […]

[ad_1]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که با رفع موانع باید مسیر را برای واحدهای صنعتی تسهیل کنیم، گفت: طراحی و تولید یک سیستم پیچیده فنی و انحصاری در صنعت خودرو به دست توانمند متخصصان داخلی در یک شهرستان صفر مرزی برای ما افتخار بزرگی است.

به گزارش عصر دهیار،از کلیبر، صابر پرنیان بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح خط تولید اتصالات سیستم سوخت‌رسانی خودرو گروه صنعتی هوراند پلاستیک در شهرستان کلیبر اظهار کرد: راه اندازی چنین واحدهای صنعتی در این منطقه نشاندهنده ظرفیت های صنعتی برای سرمایه گذاری و توسعه فعالیت های اقتصادی است.

وی با اشاره به اهمیت اشتغالزایی برای جوانان گفت: شهرستان کلیبر از لحاظ نیروی انسانی ظرفیت بسیار خوبی دارد بنا بر این با وجود چنین ظرفیت های بزرگی این منطقه باید توسعه یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که نیروی انسانی ثروت بزرگی است، گفت: از سرمایه گذاران خواهش می کنیم نگاه ویژه ای به ظرفیت های این منطقه داشته باشند چرا که برنامه های صنعتی خوبی در این منطقه وجود دارد.

پرنیان افزود: با توجه به این که آذربایجان شرقی یک استان صنعتی است در بخش خودروسازی تجاری در رتبه نخست قرار داریم و در بخش قطعه سازی قطب هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: اکنون ۲۶ مگاپروژه در استان وجود دارد که با راه اندازی این مگاپروژه ها زنجیره تولید در بسیاری از بخش های اقتصادی استان تکمیل می شود.

وی ادامه داد: امیدواریم راه اندازی و افتتاح چنین پروژه هایی در این منطقه تداوم داشته باشد و شاهد توسعه روز افزون اقتصادی در این منطقه باشیم.

گروه صنعتی هوراند پلاستیک، با ایجاد ۱۱۲ فرصت شغلی در منطقه در حال توسعه فعالیت خود در حوزه صنعت است که مصرف سالیانه ۱۵ میلیون عدد از انواع اتصالات سیستم سوخت رسانی در کشور، ارزبری بسیار بالا برای واردات این قطعه، مالکیت شرکت های آمریکایی بر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول، عدم امکان تامین به دلیل وجود تحریم ها و دانش بنیان بودن تولید این قطعه از جمله عوامل داخلی سازی این محصول بوده است.

انتهای پیام/


[ad_2]