به گزارش عصر دهیار، حسن گنجی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر و احتمال بروز حوادث و تصادفات از شهروندان درخواست می کنیم حدالامکان در مواقع بارش برف و فعالیت اکیپ های خدماتی از تردد غیر ضروری در معابر سطح حوزه و از پارک کردن خودروها در حاشیه معابر […]

به گزارش عصر دهیار، حسن گنجی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر و احتمال بروز حوادث و تصادفات از شهروندان درخواست می کنیم حدالامکان در مواقع بارش برف و فعالیت اکیپ های خدماتی از تردد غیر ضروری در معابر سطح حوزه و از پارک کردن خودروها در حاشیه معابر خودداری کنند تا برف‌روبی معابر منطقه به طور کامل انجام شود.
وی تعامل و همکاری شهروندان در زمان بارش برف را با عوامل ستاد برف روبی بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست و گفت: همکاری شهروندان با مجموعه مدیریت شهری در ایام بارش برف می تواند موجب تسهیل فعالیت ها و مدیریت صحیح امور شود.
گنجی افزود: از شهروندان درخواست می شود با صبر و حوصله بیشتر در ارائه خدمات دهی بهتر و بیشتر با شهرداری منطقه همکاری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان محترم می توانند هر گونه مورد و گزارش خود در خصوص خدمات شهری را به سامانه ۱۳۷ یا تماس با شماره تلفن ۰۹۱۴۲۴۰۴۸۴۴ امور ارتباطات شهرداری منطقه اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.