به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار این منطقه با حضور در معاونت شهرسازی و معماری منطقه، در جریان روند امور مربوط به این حوزه قرار گرفت. شهردار منطقه ۹ با تأکید بر رصد دوره‌ای و میدانی امور مربوط به حوزه شهرسازی و معماری منطقه و صدور دستورات لازم جهت تسهیل فرایندها و همچنین […]

به گزارش عصر دهیار، محمد حسین زاده شهردار این منطقه با حضور در معاونت شهرسازی و معماری منطقه، در جریان روند امور مربوط به این حوزه قرار گرفت.

شهردار منطقه ۹ با تأکید بر رصد دوره‌ای و میدانی امور مربوط به حوزه شهرسازی و معماری منطقه و صدور دستورات لازم جهت تسهیل فرایندها و همچنین انجام امور در حداقل زمان جهت تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: در مراجعات مردمی، امور مربوط به حوزه شهرسازی و معماری دارای بیشترین فراوانی است و لازم است کارشناسان این حوزه، بیش از پیش با راهنمایی‌های لازم و مکفی، مراجعه کنندگان را در روند امور یاری کرده و موجبات رضایت حداکثری شهروندان را فراهم سازند.

گفتنی است در مدت حضور حسین زاده در معاونت شهرسازی و معماری منطقه، چندین پرونده جاری اربابان رجوع از سوی شهردار مورد بررسی قرار گرفته و دستورات لازم جهت سیر قانونی پرونده‌ها در اسرع زمان صادر شد.