به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۵ که به همراه شهردار منطقه صورت گرفت، در محل پروژه های پیاده راه شهریار، ساختمان آتش نشانی شهرک رشدیه و میدان میوه و تره بار مرزداران حضور یافت و در جریان اقدامات شهرداری منطقه ۵ تبریز در این پروژه ها قرار گرفت. […]

به گزارش شهریار، سامان احمدزاده در بازدید از پروژه های عمرانی منطقه ۵ که به همراه شهردار منطقه صورت گرفت، در محل پروژه های پیاده راه شهریار، ساختمان آتش نشانی شهرک رشدیه و میدان میوه و تره بار مرزداران حضور یافت و در جریان اقدامات شهرداری منطقه ۵ تبریز در این پروژه ها قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اهمیت اجرای پروژه پیاده راه شهریار، خاطرنشان کرد: این، نخستین پیاده راه شرق تبریز در شهرک باغمیشه خواهد بود که علاوه بر مسیر پیاده راه، دوچرخه سواری و خودروی برقی، سایر عناصر محیطی مانند نصب المان، مبلمان شهری و مناسب سازی برای استفاده نابینایان و افراد کم توان نیز پیش بینی شده است.

احمدزاده افزود: اجرای پروژه هایی نظیر پیاده راه شهریار علاوه بر اینکه از نظر فضاهای اجتماعی حایز اهمیت است، موجب فرهنگ سازی حمل و نقل پاک و توسعه شهر پایدار در آینده نیز می شود.

وی با اشاره به وجود مجتمع های آپارتمانی بلندمرتبه در شهرک رشدیه، اجرای پروژه ساختمان آتش نشانی در این شهرک را در ارتقای ایمنی این منطقه مفید و موثر عنوان کرد.

احمدزاده همچنین از میدان میوه و تره بار مرزداران بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی در خصوص ضرورت احداث میادین میوه وتره بار گفت: به منظور کاستن از سفرهای غیرضروری شهروندان، احداث میادین میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر جزو پروژه های اولویت دار است.