ضرورت تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در رشته های تکنولوژی های برافکن/ هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل، بیکار نمی ماند
ضرورت تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در رشته های تکنولوژی های برافکن/ هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل، بیکار نمی ماند

[ad_1] معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور بر ضرورت تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در رشته های تکنولوژی های برافکن تاکید کرد. به گزارش عصر دهیار،از تبریز، غلامحسین حسینی‌نیا بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح  آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سالوی […]

[ad_1]


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور بر ضرورت تأسیس آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در رشته های تکنولوژی های برافکن تاکید کرد.

به گزارش عصر دهیار،از تبریز، غلامحسین حسینی‌نیا بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح  آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سالوی و رونمایی از استاندارد آموزشی گردشگری به زبان چینی بر تأسیس آموزشگاه های آزاد در رشته های تکنولوژی برافکن تأکید کرد.

وی افزود: هر کشوری که در بحث توسعه یافتگی مطرح است، به مدد جدی گرفتن مهارت آموزی و نیروی انسانی توانمند و سوق دادن جوانان به سمت مهارت آموزی بوده است.

حسینی‌نیا با اشاره به لزوم حمایت از افرادی که در زمینه مهارت آموزی فعالیت می کنند، گفت: بحث مهارت آموزی رکن رکین فعالیت های توسعه ای هر کشور است. باتوجه به مهارت آموزی و مهارت های دانش بنیان، تأمل در بحث تکنولوژی های برافکن، می تواند سرنوشت و مشاغل آینده را متحول سازد.

رئیس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور تصریح کرد: کسانی که می خواهند به سمت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای پیش بروند و آموزشگاه تأسیس کنند، باید دانش بنیان های برافکن و از تکنولوژی هایی مثل سیمولیشن، ربات خودکار، امنیت سایبری، ای آو تی و… بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل، بیکار نمی ماند، عنوان کرد: بخش صنعت و کشاورزی کشور ما تشنه نیروی ماهر و مهارت محور و توانمند است.

حسینی نیا با بیان اینکه سازمان از کسانی که در زمینه آموزش فنی حرفه ای با تاکید بر آموزش های مهارتی نوین سرمایه گذاری می‌کنند، حمایت و استقبال می کند، تصریح کرد: سیاست سازمان آموزش فنی حرفه‌ای به سمت تقویت بخش خصوصی و سپردن کارها به دست آن‌ها است تا بتوانند کار را به بهترین شکل در بازار آزاد رقابتی، پیش ببرند و کیفیت آموزش و بهره وری را افزایش دهند و ما به عنوان سازمان حاکمیتی موضوع آموزش مهارت را دنبال می کنیم.

انتهای پیام/


[ad_2]