محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با وی، گفت: تورم ناشی از اشباع در حوزه فعالیت‌های ساختمانی، قدرت خرید مردم را کاهش داده است که باید با اتخاذ تدابیر مناسب، مشکلات این حوزه را سامان‌دهی کرد. وی ادامه داد: به‌رغم تحریم‌ها و شرایط کرونایی، مسیر توسعه و پیشرفت استان در حوزه […]

محمدرضا پورمحمدی در دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با وی، گفت: تورم ناشی از اشباع در حوزه فعالیت‌های ساختمانی، قدرت خرید مردم را کاهش داده است که باید با اتخاذ تدابیر مناسب، مشکلات این حوزه را سامان‌دهی کرد.

وی ادامه داد: به‌رغم تحریم‌ها و شرایط کرونایی، مسیر توسعه و پیشرفت استان در حوزه فعالیت‌های عمرانی بدون توقف ادامه دارد و در حال حاضر صدها پروژه مسکونی، راه‌سازی و جاده‌سازی در استان در حال اجرا است.

وی افزود: در چند سال اخیر، شرایط بسیار سختی بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل شده که به جرات می‌توان گفت در تاریخ کشور، بی‌سابقه بوده است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، پورمحمدی گفت: معتقدیم که شرایط سخت و دشوار، ما را در مقابل فشارها و ناجوانمردی‌ها، مقاوم‌تر کرده و باعث خواهد شد که مصمم‌تر از گذشته برای رسیدن به اهداف خود گام برداریم.

انتهای پیام