صدور ۱۷۵ پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سال جاری
صدور ۱۷۵ پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سال جاری

[ad_1] صدور ۱۷۵ پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سال جاری شهردار منطقه ۶ تبریز از صدور ۱۷۵ مورد پروانه ساختمانی طی ۹ ماه نخست سال جاری خبر داد. به گزارش عصر دهیار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز ضمن ارائه خدمات مختلف به شهروندان، […]

[ad_1]


صدور ۱۷۵ پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه ۶ تبریز از ابتدای سال جاری

شهردار منطقه ۶ تبریز از صدور ۱۷۵ مورد پروانه ساختمانی طی ۹ ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش عصر دهیار، رضا جان‌فشان نوبری با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری منطقه ۶ تبریز ضمن ارائه خدمات مختلف به شهروندان، از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه سال جاری ۱۷۵ مورد پروانه ساختمانی صادر کرده است.

وی افزود: در راستای تکریم ارباب رجوع و سرعت بخشیدن در پاسخ دهی سریع به پرونده های مربوط به شهروندان و مراجعین به حوزه شهرسازی و معماری، این منطقه بیش از دو هزار و ۵۷۷ پرونده تشکیل داده است.
شهردار منطقه ۶ تبریز در ادامه تصریح کرد: ۵۰  فقره پایانکار و ۳۶ فقره تمدید نیز توسط شهرداری این منطقه صادر شده است که این مهم نیز از سایر فعالیت‌های معاونت شهرسازی و معماری این منطقه به شمار می‌آید.
وی با تاکید بر رسیدگی به موقع به پرونده‌های شهروندان اذعان کرد: توجه به مطالبات و درخواست های شهروندان جزو اولویت های کاری در این منطقه بوده و همواره سعی بر آن بوده در کوتاه ترین زمان ممکن پرونده ها در مسیر درست خود به نتیجه برسند.

[ad_2]