به گزارش شهریار، حجت‌اسلام فقیه امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: امیدواریم تقارن این انتصاب مبارک با ماه مبارک رمضان، زمینه توفیقات الهی را فراهم سازد.وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم فضایی آرام برای رشد و تقوا و معنویت برای همه شهروندان فراهم کنیم. شهر باید تجلی‌گاه ذکر […]

به گزارش شهریار، حجت‌اسلام فقیه امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار کلان‌شهر تبریز اظهار کرد: امیدواریم تقارن این انتصاب مبارک با ماه مبارک رمضان، زمینه توفیقات الهی را فراهم سازد.
وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم فضایی آرام برای رشد و تقوا و معنویت برای همه شهروندان فراهم کنیم. شهر باید تجلی‌گاه ذکر و ستایش خاوند سبحان باشد.
وی تاکید کرد: همه ما در هرمسئولیتی که داریم باید تلاش کنیم شهر نمودی از معنویت و ایمان باشد و زمینه را برای پیشرفت فراهم سازد. 
وی همچنین تشریح کرد: خداوند متعال می‌فرماید اگر همه مردم تقوا و تعهد واقعی داشته باشد، برکات فراوان برای مردم جاری و ساری می‌شود. شهر اسلامی باید زمینه رشد تقوای الهی را برای همگان فراهم سازد.
رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: برنامه‌ریزان و طراحان شهری باید زیبایی حقیقی الهی را در شهر اجرا کتند و زشتی و پلیدی‌ها را در شهر امحا کنند.
حجت‌الاسلام فقیه در پایان تصریح کرد: آقای دکتر هوشیار، شهردار جدید تبریز خوشبختانه شخصیتی از خانواده‌ای برجسته و باتقوا است که سابقه درخشانی نیز در پست‌های اجرایی داشته است و امیدواریم با مد نظر قرار دادن کادرسازی و عمل به وظایف ذاتی، روزهای خوبی برای تبریز رقم بزنند.