به گزارش عصر دهیار، شهردار منطقه ۵ تبریز در جلسه کمیته استقبال از بهار گفت: این حوزه به دلیل قرار گرفتن در دروازه شرق تبریز از مهمترین معابر ورودی مسافران به شمار می‌آید.میر علی اصغر نساج غازانی با تاکید بر لزوم آماده‌باش شهرداری منطقه ۵ برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: با توجه به […]

به گزارش عصر دهیار، شهردار منطقه ۵ تبریز در جلسه کمیته استقبال از بهار گفت: این حوزه به دلیل قرار گرفتن در دروازه شرق تبریز از مهمترین معابر ورودی مسافران به شمار می‌آید.
میر علی اصغر نساج غازانی با تاکید بر لزوم آماده‌باش شهرداری منطقه ۵ برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: با توجه به واکسیناسیون گسترده در کشور و مجوز ستاد کرونا برای مسافرت افراد واکسن زده، پیش‌بینی می‌شود امسال پس از دو سال وقفه، تعداد مسافران نوروزی افزایش یابد.
وی با اشاره به برنامه‌های گسترده این منطقه برای استقبال از بهار گفت: با توجه به قرار گرفتن اعیاد بزرگ اسلامی همچون مبعث، میلاد امام حسین (ع)، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و میلاد امام زمان (عج) در ماه جاری، برنامه‌های گسترده‌ای برای بزرگداشت این مراسم و نیز عید نوروز تدارک دیده شده است.
نساج با اشاره به آذین‌بندی و فضاسازی سطح حوزه به مناسبت اعیاد یاد شده از برگزاری مراسم نورافشانی همزمان با میلاد امام زمان (عج) توسط شهرداری منطقه ۵ و نیز مشارکت با مساجد و هیئات مذهبی در برپایی هرچه با شکوه‌تر جشن‌های این ایام خبر داد.
وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برپایی کمپ‌های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شرق تبریز اشاره کرد و گفت: در ایستگاه‌های استقبال از گردشگران نوروزی خدماتی مانند کارواش، پذیرایی، راهنمای گردشگری و … ارائه خواهد شد.
به گفته شهردار منطقه ۵ تبریز مرمت آسفالت معابر، رنگ‌آمیزی جداول، ساماندهی دیواره‌های زیر پل‌ها، ساماندهی روشنایی پارک‌ها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از معابر، تعمیر و نوسازی باکس‌های زباله، آغاز گلکاری در فضاهای سبز، تعویض و نصب پرچم‌های ایران و الوان از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.
نساج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن روز درختکاری نیز یادآور شد: در این مناسبت قرار است با هماهنگی بنیاد حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (تسکین)، برنامه‌ای با حضور کودکان بهبود یافته از سرطان برگزار و نهال‌هایی به صورت نمادین توسط این عزیزان کاشت شود.