به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه مشترک سرپرست شهرداری تبریز با معاونان خدمات شهری و عمران مناطق ده گانه شهرداری تبریز گفت: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ با محوریت خدمت رسانی به تمامی مناطق و محلات شهر از دهم اسفند ماه شروع و تا پایان سال جاری تداوم خواهد داشت. قربانیان با […]

به گزارش عصر دهیار، محمدرضا قربانیان تبریزی در جلسه مشترک سرپرست شهرداری تبریز با معاونان خدمات شهری و عمران مناطق ده گانه شهرداری تبریز گفت: طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ با محوریت خدمت رسانی به تمامی مناطق و محلات شهر از دهم اسفند ماه شروع و تا پایان سال جاری تداوم خواهد داشت.

قربانیان با اشاره به انتظار شهروندان در خصوص چاله‌زدایی و لکه‌گیری آسفالت اظهار کرد: شهروندان به حق از وضعیت چاله‌ها و وضعیت آسفالت برخی معابر ناراضی هستند، چاله‌زدایی و لکه‌گیری معابر شهر با همراهی و همکاری معاونت عمرانی قطعاً تداوم خواهد یافت و در این خصوص معاون محترم عمرانی شهردار تبریز فعالیت و حمایت خوبی در این طرح دارند.

معاون شهردار تبریز ادامه داد: پاکسازی و شست و شوی مبلمان شهری یکی از آیتم‌های مورد اجرا در قالب طرح استقبال از بهار خواهد بود و در کنار آن حذف موانع فیزیکی و جمع‌آوری نخاله‌ها و مصالح ساختمانی از سطح شهر نیز در دستور کار نیروها قرار خواهد گرفت.

قربانیان افزود: به نظر می‌رسد با تغییر رنگ‌بندی کرونایی در ایام عید و بهار شاهد حضور میهمانان و مسافران در شهر خواهیم بود و به همین دلیل باید تاسیسات شهری و خدماتی برای میزبانی به بهترین شکل ممکن آماده‌سازی شود.

وی افزود :شست و شو و رنگ‌آمیزی جداول، شستشوی نرده‌ها، تعمیر باکس‌های زباله، تنظیف به موقع معابر و رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی در پارکها و سطح معابر به همراه رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر، از دیگر برنامه‌های در دست اجرای معاونت خدمات شهری در آستانه سال جدید خواهد بود.

معاون خدمات شهری در پایان سخنانش گفت: ترمیم جداول و پل‌ها، همسطح سازی دریچه‌ها، رفع و ساماندهی سد معبر و ساماندهی ورودی‌های شهر از دیگر فعالیت‌های مهم در قالب طرح استقبال از بهار است که به همت نیروهای تلاشگر خدمات شهری مناطق ده گانه شهرداری تبریز اجرایی خواهد شد.