سیراب شدن کام تشنه ۴ روستای دهستان کاغذکنان شمالی میانه
سیراب شدن کام تشنه ۴ روستای دهستان کاغذکنان شمالی میانه

مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا گفت: در پی تشدید تنش آبی در مناطق روستایی و تاکیدات رهبری در بحث محرومیت‌ زدایی و همچنین کمک به مردم، با اقدام جهادی در منطقه چندین پروژه به بهره ‌برداری رسید.

به گزارش عصر دهیار به نقل از  روابط عمومی پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، سرهنگ حسینی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا با حضور در بخش کاغذکنان شهرستان میانه ضمن دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی مهمترین مشکلات موجود در این مناطق از ۴ طرح‌ عمرانی آبرسانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان هم از نزدیک بازدید به عمل آورد.

سرهنگ حسینی در حاشیه افتتاح پروژه‌ های عمرانی و محرومیت ‌زدایی در منطقه کاغذکنان شمالی میانه اظهار کرد: در پی تشدید تنش آبی در مناطق روستایی و تاکیدات رهبری در بحث محرومیت‌ زدایی و همچنین کمک به مردم، با اقدام جهادی در منطقه چندین پروژه به بهره ‌برداری رسید.

وی افزود: طرح آبرسانی روستای بهمن آباد با ظرفیت ۵۰ مترمکعب، قاراب علیا با ظرفیت ۴۰ مترمکعب و در یانبلاغ با احداث چاه نیمه عمیق و اتاق فرمان در منطقه کاغذکنان شمالی شهرستان میانه با جمع اعتبار ۱/۵۸۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسئول قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا با بیان اینکه این پروژه ها با همکاری شرکت ارتباطات سیار همراه اول مشارکت اهالی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به سرانجام رسیده است، خاطرنشان کرد: امروز مردم ولی نعمتان ما هستند آنچه در توان است باید برای مردم هزینه شود تا ضمن بهرمندی مردم از آب شرب سالم پایدار در جهت تثبیت جمعیت و مهاجرت معکوس منشا اثر باشیم.

حسینی افزود : آب شرب نزد ما به عنوان ودیعه ای است که باید به نسل های آینده نیز انتقال داده شود.

 

انتهای پیام